Gå til innhold

Hofteholder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min synes jeg er så sexy og pen i hofteholder, og ønsker at jeg skal bruke det i stedet for strømpebukser.

For å være helt ærlig, så synes jeg det er noe herk og upraktisk.

Er det egentlige noen som synes hofteholder er mer praktisk? Bruker dere det da eventuelt regelmessig, eller velger dere strømpebukser likevel?

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg synes det er kjempepraktisk, da strømpene fort kan rakne i løpet av en kveld. Da er det bare å skifte ut den strømpa som rakner, i stedet for å kaste hele stasen. Bare vær sikker på å finne en som sitter bra, så er det ikke ubehagelig heller. Nå bruker jeg stort sett strømpeholder der jeg brukte nylonstrømpebukse før. Og kjæresten digger det, men det er jo bare et pluss.

Gjest A. Caron
Skrevet

Mannen min synes jeg er så sexy og pen i hofteholder, og ønsker at jeg skal bruke det i stedet for strømpebukser.

For å være helt ærlig, så synes jeg det er noe herk og upraktisk.

Er det egentlige noen som synes hofteholder er mer praktisk? Bruker dere det da eventuelt regelmessig, eller velger dere strømpebukser likevel?

:omg:

Gjest A. Caron
Skrevet

Jeg synes det er kjempepraktisk, da strømpene fort kan rakne i løpet av en kveld. Da er det bare å skifte ut den strømpa som rakner, i stedet for å kaste hele stasen. Bare vær sikker på å finne en som sitter bra, så er det ikke ubehagelig heller. Nå bruker jeg stort sett strømpeholder der jeg brukte nylonstrømpebukse før. Og kjæresten digger det, men det er jo bare et pluss.

:tommelsmil:

Skrevet

Elsker oppfinnelsen som kalles strømpebukses. Et mer behagelig og praktisk plagg skal man lete lenge etter. Hofteholder og strømper er noe tull. Jeg pleier til og med å ta vare på strømpebukser med hull på tærne og klippe av føttene, så bruker jeg de som en hold-in tights under tightsbuker :)

Gjest A. Caron
Skrevet

Elsker oppfinnelsen som kalles strømpebukses. Et mer behagelig og praktisk plagg skal man lete lenge etter. Hofteholder og strømper er noe tull. Jeg pleier til og med å ta vare på strømpebukser med hull på tærne og klippe av føttene, så bruker jeg de som en hold-in tights under tightsbuker :)

Hjææælp.... :sjokkert:

Skrevet

Hjææælp.... :sjokkert:

Hadde du likt å ha hofteholder og strømper under skibuksa istedenfor stilongs kanskje? Prøv så kan du se hvor digg det er.

Gjest A. Caron
Skrevet

Hadde du likt å ha hofteholder og strømper under skibuksa istedenfor stilongs kanskje? Prøv så kan du se hvor digg det er.

Hehe, jeg må si du ilegger saken en del urelevante problemstilinger nå altså...

Det er vel ikke akkurat mange som bruker strømper og hofteholder under bukser, og ihvertfall ikke skibukser :fnise: ?

Og nei, nå er jeg mann og bruker ikke denslags bekledning i det hele tatt, så jeg tror det blir stilongsen gitt... :Hehe:

Men liker naturligvis svært godt at kona beveger seg rundt meg med hofteholder og ekte ff-nylons med søm bak under skjørtet/kjolen, både ute på shopping, cafè, pub eller hjemme.

Og hun synes det er kjempeherlig å føle seg så lekker og sexy selv også... ;)

Skrevet

Hehe, jeg må si du ilegger saken en del urelevante problemstilinger nå altså...

Det er vel ikke akkurat mange som bruker strømper og hofteholder under bukser, og ihvertfall ikke skibukser :fnise: ?

Og nei, nå er jeg mann og bruker ikke denslags bekledning i det hele tatt, så jeg tror det blir stilongsen gitt... :Hehe:

Men liker naturligvis svært godt at kona beveger seg rundt meg med hofteholder og ekte ff-nylons med søm bak under skjørtet/kjolen, både ute på shopping, cafè, pub eller hjemme.

Og hun synes det er kjempeherlig å føle seg så lekker og sexy selv også... ;)

Men du trenger vel ikke å bli så sjokkert over at kvinner velger komfort fremfor hva du mener er sexy?

Skrevet

Hva med stay-ups? Det synes jeg er mer behagelig enn strømpebukse, og du slipper hofteholderen. Jeg tror ikke menn har så mye imot stay-ups heller, selv om de kanskje liker full pakke med hofteholder bedre. Men som en gylden middelvei?

Det kom forresten ikke som noen overraskelse at A. Caron her er mann. :fnise:

Skrevet

Hva med stay-ups? Det synes jeg er mer behagelig enn strømpebukse, og du slipper hofteholderen. Jeg tror ikke menn har så mye imot stay-ups heller, selv om de kanskje liker full pakke med hofteholder bedre. Men som en gylden middelvei?

Det kom forresten ikke som noen overraskelse at A. Caron her er mann. :fnise:

Som mann kan jeg støtte deg i at stayups er en god nr. 2.

Dersom poenget er å ha et praktisk, men usexy plagg er selvsagt strømpebuksen uovertruffen. Men kanskje dette med å være sexy betyr litt for enkelte her inne? (men tydeligvis ikke for alle!)

Skrevet

Noen som vet hvor en kan kjøbe fine/sexy hofteholdere da? Er jammen meg ikke mye i butikkene, heller ikke funnet så mye på nett :(

Skrevet

Liker virkelig ikke aa bruke hofteholdr, greit til bare sex, men over en hel dag.

Skjer ikke.

Stay ups bruker jeg derimot hver dag.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg får de ikke til å sitte jeg, synes de "faller av" hofteholdergreia hele tiden, utrolig irriterende. Men stay ups digger jeg.

Skrevet

Blir det ikke fryktelig kaldt på rompa når man går med bare strømper og truse? Får litt sånn "full gjennomtrekk" følelse :P

Annonse
Gjest A. Caron
Skrevet

Noen som vet hvor en kan kjøbe fine/sexy hofteholdere da? Er jammen meg ikke mye i butikkene, heller ikke funnet så mye på nett :(

Her:

http://www.touchable.co.uk/shop-pages/section-suspender-belts.html

http://www.stockingshq.com/suspender-belts-962-0.html

http://www.nylon-dreams.co.uk/suspender_belts.htm

Er bare å søke på "suspender belts/garter belts" og/eller "fully fashion stockings" så finner du uendelige treff på alt du måtte ønske av kvalitets-dameundies...

Disse 3 har madammen handla mye hos, kan anbefales.

Du finner ikke slikt i norske kjedebutikker (og tvilsomt også i såkalte norske spesialforretninger).

Gjest A. Caron
Skrevet

Blir det ikke fryktelig kaldt på rompa når man går med bare strømper og truse? Får litt sånn "full gjennomtrekk" følelse :P

Tja, de klarte seg da på 40-50-tallet også...

Skrevet

Jeg får de ikke til å sitte jeg, synes de "faller av" hofteholdergreia hele tiden, utrolig irriterende. Men stay ups digger jeg.

Det høres ut som du kanskje har valgt feil størrelse på enten hofteholder eller strømper. Dersom strømpene er for korte vil de stramme og ha en tendens til å trekke nedover. Så kjøp strømper som er lange nok!

Skrevet

Tja, de klarte seg da på 40-50-tallet også...

Ja, de klarte seg uten tamponger, divacup, kondomer, innendørs toalett, varmekabler, flatskjerm osv en gang i tiden, men det betyr ikke at jeg ønsker meg tilbake til den tiden. Strømpeholder må vel være verdens mest upraktiske plagg. Bruker folk virkelig det lenger?

Gjest Raindrops
Skrevet

Det høres ut som du kanskje har valgt feil størrelse på enten hofteholder eller strømper. Dersom strømpene er for korte vil de stramme og ha en tendens til å trekke nedover. Så kjøp strømper som er lange nok!

Det er godt mulig, er ikke så lett når jeg har lange og slanke ben :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...