AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S Den første kjolen på side 1. Jeg blir litt usikkert pga paljettene, men likevel virker den kul. Hadde aldri sett for meg meg i paljetter. Hva syns dere?
Gjest scorpius Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg synes den var kjempefin og sexy Bare ton litt ned på tilbehøret og skoene, slik at det ikke blir alt for mye. Fikk nesten litt lyst på den selv!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Har sett den i virkeligheten. Den er litt tynn i stoffet. Ser finere ut på bildet. Siden kjolen er så tynn blir den veldig avslørende og viser det minste gram med fett på magen:p Man må nok være rimelig høy og tynn for å kle en sånn kjole i et sånt stoff.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Takk for svar! Skulle bestille den nå, så er den utsolgt i xs og s
ninuska_ Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Takk for svar! Skulle bestille den nå, så er den utsolgt i xs og s Hvis det er den samme vi ser på, så er den kun utsolgt i M Utrolig fin!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Oi, så rart, takk! Har sjekket flere ganger i går og i dag, og da var alle utsolgt. Men da bestiller jeg. Men ble veldig usikker på str. Noen vet om de er små eller store i størrelsen? Jeg er 163 høy og veier 55 kg (vet det er vanskelig å se for seg), burde jeg gå for xs eller s? På målingene ligger jeg midt mellom xs og s, typisk..
Gjest scorpius Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Hmmm... ikke så lett å si, nei, men tror jeg ville ha valgt small.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gikk for small tenkte at siden den er litt gjennomsiktig, så må jeg ha plass til noe under
Gjest scorpius Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Gikk forresten inn på siden igjen nå, og det står at kjolen er utsolgt i alle str., bortsett fra L
Transe Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Flott kjole som jeg kunne tenkt å bruke selv.
Transe Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Flott kjole som jeg kunne tenkt å bruke selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå