Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Vi er ett par i 40åra,som har tenkt oss på catpeople fest.Hun skal ha lakk kjole

med tilbehør,jeg skal ha kjempe trang skinnbukse å netting/lakk topp med tilbehør.

Er det noen som skal dit eller kunne tenke seg å møte oss der.Vi har ikke vert der å er nok kanskje litt skjenerte.

Vi er ikke innteresert i noe annet enn selskap der å vennskap senere.Felles interesser alltså

i lakk og skinnklær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig at dere har tenkt dere ned i favoritt kjelleren min! Det er bare å slappe helt av.. alle blir tatt godt i mot på cat. Og det høres ut som antrekket er i boks! Det er mange på deres alder der og selvom dere ikke skulle få kontakt med noen andre som skal dit, så møter dere masse hyggelige mennesker når dere kommer dit. Kos dere masse! :)

Jeg er der forøvrig nesten hver gang, men er i en litt annen aldersgruppe enn dere. Om det er noe mer dere lurer på så er det bare å spørre!

Skrevet

hvor gammel er du da

. Hva liker du av klær,eller bruker på cat DEE

Skrevet

Jeg liker variasjon. Garderoben min strekker seg fra sexy undertøy til hel catsut i latex. Korsetter, strutteskjørt, skolepikeuniform, kjoler og to delte sett i lakk/skinn/latex er vel det jeg bruker mest.

Skrevet

Sikker mye fine antrekk der kan jeg tenke meg DEE å se der.

Skrevet

Mye flotte mennesker med dertil flotte antrekk. Herlig stemning og deilig atmosfære. Ingen former for press, folk drikker med måte og alle oppfører seg pent. Ofte er det også herlige, lattermilde og frekke show på scenen også. Gleder meg veldig til 14 års dagen 6. nov. :)

Skrevet

Siden dere ikke har vært der tidligere så kan jeg jo også si ifra, sånn i tilfelle dere ikke vet om det, at det koster 200 kr å komme inn før klokken 23 og 250 etter klokken 23. Første gangen må en tegne medlemskap, dette koster 100 kr pr pers og varer i 1/2 år. Og klubben er kun for medlemmer. Dere må også ringe/sende sms å melde dere på før dere kommer, dere må da oppgi fult navn.

Når dere ankommer klubben så er det garderobe dere kan levere bag med skift/jakke og sånt til. Det er også ett omkledningsrom dersom dere ikke kommer ferdig skiftet.

Og husk kontanter.. og helst ingen store sedler.

Så får dere ha en super kveld på Cat! :)

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hei. Vi er ett par i 40åra,som har tenkt oss på catpeople fest.Hun skal ha lakk kjole

med tilbehør,jeg skal ha kjempe trang skinnbukse å netting/lakk topp med tilbehør.

Er det noen som skal dit eller kunne tenke seg å møte oss der.Vi har ikke vert der å er nok kanskje litt skjenerte.

Vi er ikke innteresert i noe annet enn selskap der å vennskap senere.Felles interesser alltså

i lakk og skinnklær.

Ung og tynn gutt jeg, som digger åletrange skinnbukser og jeans! Har flere pinetrange skinnjeans som sitter om pølseskinn på meg jeg:)

Skrevet

Jeg har tenkt litt på å ta meg en tur en gang, men man blir jo litt skjenert når man ikke kjenner noen.

Hadde nok trengt litt hjelp med å finne noen kule klær i forkant også, siden det nermeste garderoben min kommer er en svart, litt stram jeans, og noen litt sære pierceinger... Kunne tenkt meg et kilt eller noe sånt, for det syns jeg er kult.

Send meg gjerne en melding om det er noen som kunne tenke seg å hjelpe meg litt og dra meg med på det her!

Er en 25 år gammel gutt. Bilde av meg på avataren min :)

Skrevet

Takk for info DEE. Er nok veldig spent på dette men håper det blir bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...