Salamandra Skrevet 9. oktober 2003 #21 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ok, så er 400,- smådrøyt for et lommetørkle, men ALT til bruder/bryllup er dyrt, på brudesalonger også.. Ser ikke helt at BC er så mye værre i så måte.. Men samme det, lurte bare på om det var noen dypere underliggende grunn til at man er så negativ til BC.. og det var det tydeligvis ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #22 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er Gry som har designet siden: http://gry.kvinneguiden.no/referanser.php Så flink da!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. oktober 2003 #23 Del Skrevet 9. oktober 2003 Donpedro: hva så? Måten et firmanavnn er skrevet på har offte noe med the making of the logo, og ofte er navn skreve på en spesiel måte for å leges merke till? Det gjelder firmae jeg jober for også; ike gramatiskk riktig ( ifølge min norske kollegaer ) menn ale gjenkjener navnet pga skrivemåte. Klem Bride'en Personlig mener jeg at skrivefeil ALDRI er riktig. Det er heller ikke estetisk pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. oktober 2003 #24 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er det da heller ingen som har sagt.. at det er riktig med skrivefeil..? Det jeg syns er pussig er hvorfor så mange lar seg hisse så veldig opp over det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. oktober 2003 #25 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er det da heller ingen som har sagt.. at det er riktig med skrivefeil..? Det jeg syns er pussig er hvorfor så mange lar seg hisse så veldig opp over det? Kanskje fordi skrivefeil trekker ned seriøsiteten på en slik side? Informasjon man legger ut på internett som en seriøs bedrift, burde i det minste være skrevet riktig. ALLE skriver feil en gang i blant, men når man skal publisere seriøse websider, burde man få noen til å lese over det og rette litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. oktober 2003 #26 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, så har det skjedd en glipp.. Var inne på sidene deres og så nå, og såvidt jeg kunne se var det på "brudens sider" og "brudgommens sider" det var brukt stor forbokstav. So? Er hele selskapet useriøst fordi den som hadde ansvar for å legge ut tekst på web-sidene var litt ustø i norske regler for bruk av stor forbokstav? Ærlig talt.. (Nå blir jeg sikkert beskyldt for å være ansatt der også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #27 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg synes faktisk at moderator snart burde komme på banen og stoppe snikreklamen som Bride legger inn her. Jeg begynner å bli mektig lei! Det virker bare mot sin hensikt... folk blir bare dritt lei BC! :evil: BryllupsCompagniet er faktisk en firmabruker på kvinneguiden. http://forum.kvinneguiden.no/viewforum.php?f=49 Slutt med disse sure oppstøtene som gjest, de blir ikke tatt seriøst likevell når det blir framstillt på denn måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #28 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg undrer på om det er fordi BC er en firmabruker at en moderator har gått inn og slettet tråden som handlet om rettskriving på BCs sider? Og bedt om at man holder seg til tema i en annen tråd som handlet om BC. Det er ikke ofte at det skjer her inne, selv om man i tråder stadig kommer inn på andre ting enn det den opprinnelig handlet om! Får BC spesialbehandling i forhold til andre firmaer? Det kan virke sånn! I en tråd som handlet om brudesalonger var det mange som ble kjempenegativt omtalt, uten at noen moderator brøt inn av den grunn! Og dette er ikke bare sure oppstøt, dette er ting mange har reagert på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #29 Del Skrevet 9. oktober 2003 Får BC spesialbehandling i forhold til andre firmaer? Det kan virke sånn! I en tråd som handlet om brudesalonger var det mange som ble kjempenegativt omtalt, uten at noen moderator brøt inn av den grunn! Dette har faktisk jeg lurt på også, greit at de annonserer her, men skal de ha særbehandling av den grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. oktober 2003 #30 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er tydelig at de får spesialbehandling. Men jeg skjønner egentlig at man blir slettet hvis man er nagativ i Annonsørforumet. Der koster det penger å kjøpe plass, og det er ment som reklame. Men på diskusjonsforumet ellers burde det være lov til å si sin mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #31 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skjønner det med annonsørforumet. Og helt enig, på diskusjoneforumet burde det ikke være noen spesialbehandling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 9. oktober 2003 #32 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har lett etter korsett som kan strammes inn, så kanskje jeg kan finne ett her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. oktober 2003 #33 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, så har det skjedd en glipp.. Var inne på sidene deres og så nå, og såvidt jeg kunne se var det på "brudens sider" og "brudgommens sider" det var brukt stor forbokstav. So? Er hele selskapet useriøst fordi den som hadde ansvar for å legge ut tekst på web-sidene var litt ustø i norske regler for bruk av stor forbokstav? Ærlig talt.. (Nå blir jeg sikkert beskyldt for å være ansatt der også) Webdesignerne har IKKE ansvaret for teksten de legger ut på oppdrag fra firmaet. Med ordren om en webside så skal det i tillegg (normalt sett) foreligge et vedlegg der firmaet skriver ordrett slik de vil ha teksten. Webdesigneren bruker rett og slett copy -> paste og legger det kun inn på siden. De er ikke ansvarlige for evt feil i teksten o.l. Det er det oppdragsgiver (i dette tilfellet BC) som er. Bare til info... Synes forøvrig det virker lite gjennomtenkt å ha skrivefeil på en tilsynelatende seriøs nettside. Det er irriterende og unødvendig. Dessuten uprofesjonellt. De BØR prioritere å ha websiden ordentlig,- eller i det minste ta kritikken til seg. Siden er tross alt det første inntrykket kunden får, ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 9. oktober 2003 #34 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nei BC få nok ingen særbehandling av meg nei. Ingen andre heller for den saks skyld. Trådene som er ryddet i er av helt andre grunner enn det. En tråd som omtaler brudebutikker kommer det positiv og negatv omtale i. Jeg kan da ikke slette den negative og la den positive ligge igjen, det blir helt feil syns jeg. Og det står heller ikke i reglene at man kun skal skrive positiv omtale om bedrifter eller? Trådene som er ryddet er ryddet fordi de er langt utfor tema. Når en tråd om f.eks lommetørkler har noen få innlegg om nettopp lometørkler og prisen på dem, men derimot nesten ett par sider med diskusjon om rettskriving. Da ryddes den. Det samme med denne tråden. Marianne Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå