Bride Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Se hva jeg fannt : http://www.bryllupscompagniet.com/boutique.asp Klem Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Mye stilig undertøy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Der var den kommet ja Hadde hørt den skulle komme i oktober :D Mye stilig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Men skrive kan det firmaet ikke for fem flate øre. De putter jo inn stor bokstav i hytt og pine, selv i firmanavnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Men skrive kan det firmaet ikke for fem flate øre. De putter jo inn stor bokstav i hytt og pine' date=' selv i firmanavnet... [/quote'] Skulle tro de sluttet med den skrivemåten etter å ha fått beskjed. Gjør hele siden litt uproff synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 De ble jo snurte!! Gir et meget dårlig inntrykk på meg, å skrive på en så våsete måte i troen på at språket blir finere og mer høytidelig. Blir jo stikk motsatt!! Forøvrig: I dag tiltales selv kongefamilien med "du"...; hverken De eller Du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Donpedro: hva så? Måten et firmanavnn er skrevet på har offte noe med the making of the logo, og ofte er navn skreve på en spesiel måte for å leges merke till? Det gjelder firmae jeg jober for også; ike gramatiskk riktig ( ifølge min norske kollegaer ) menn ale gjenkjener navnet pga skrivemåte. Klem Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Brems litt nå: dette er usaklig og er ikke tråden i det hele tatt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bride: Jeg er opptatt av den store feilen mange gjør ved å dele ord. BryllupsCompagniet blir helt rart i mine øyne. Men jeg skjønner hva du sier med logo osv (synes allikevel det er jålete å ha ord med C som ikke skrives med c..) Verre er det at de skriver Deg, Du, Din, Dine med stor bokstav, i den tro at det er høflig. Det er ikke høflig, det er FEIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Brems litt nå: dette er usaklig og er ikke tråden i det hele tatt!!!! Nei, tråden handler jo om undertøy på siden deres. Men er det så mye mer å si om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Brems litt nå: dette er usaklig og er ikke tråden i det hele tatt!!!! Handlet ikke tråden om siden? :o Jeg skrev hva jeg syntes om den. Uproff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bente4: helt enig med deg - synest for øvrri at det var mangen fine ting der og lurer fælt på om jeg kanskje skule kjøpe bl.a mansjetknappene til pusen min??? - De var jo så søte og sammtidig cool! Beklager forresten at norsken min till tider er ikke bra jeg sliter lit med norsk/amerikansk mix! Klem Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. oktober 2003 #13 Del Skrevet 7. oktober 2003 Der var den ja,venta på den siden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestn Skrevet 8. oktober 2003 #14 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Jeg takker og neier for alle tipsene som har kommet til selskapslokasjoner for bryllupet vårt. vi skal på visning på noen av dem til helgen,det gleder jeg meg til. I mellomtiden: det er mulig jeg ikke har funnet selskapslokaler ennå, men nå har gjestn bestilt undertøy ihvertfall! :oops: Jeg håper min kjære vil like det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. oktober 2003 #15 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har noen egentlig bestilt noe fra BC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #16 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nix! Kommer ikke til å gjøre det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. oktober 2003 #17 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skjønner ikke hvorfor BC får så mye "pepper" her egentlig? Det at de bruker stor D på hjemmesiden sin er da virkelig ingenting å hisse seg opp over? Og hvorfor skulle man ikke bestille varer fra Nettboutiq'en? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #18 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fordi: http://www.bryllupscompagniet.com/boutique_lommet.asp Overpriset er vel en underdrivelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. oktober 2003 #19 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fordi: http://www.bryllupscompagniet.com/boutique_lommet.asp Overpriset er vel en underdrivelse... den reagerte jeg på også!! fire hundre spenn for et lommetørkle.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har besstilt - synest det var mye fint der! ...Og Det At De Bruker StOrE BoKkStaVer, so what? Min mamma hade blit kjempeglad for ett ordentlig knipplingslometørkle, det er forsjel på lømmetørkle en snyter nese i og knipplingstørkle, mulig julegave for hene for minn del. Tror pusen minn blir glad for undertøye jeg har bestiltt.......... Klem Bride'en ( Altid glad! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå