Gå til innhold

Faen for en syk verden vi lever i

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha blitt rimelig skadet av å se Hostel i går kveld, så måtte jeg bare lese litt om sånne syke filmer. Jeg aner ikke hvorfor, og jeg angrer bittert.

Men jeg gjorde nå altså det. Og det jeg finner er jo helt hinsides all forstand.

les resten her

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal du Thirst! Herregud, sykere film skal man lete lenge etter! Koreansk vampyrfilm. Riktignok ikke den mest realistiske :P men likefullt jævlig!

Skrevet

Hostel er heldighvis ikke en sann historie :)

Vil du se syk film, se Eartlings

• Liker 1
Skrevet (endret)
er gaaaanske syk også! Endret av lykkeknotten
Gjest Helene_Mari
Skrevet

Noe av det sjukeste jeg har sett er The Human Centipede .. :hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet

Noe av det sjukeste jeg har sett er The Human Centipede .. :hakeslepp:

Da er vi enige :P

Gjest Raindrops
Skrevet

Tror Salo er en av de mest skrudde filmene jeg har sett. Selv om det er mangel på blod og gørr så er filmen helt fucked up, og ubehagelig å se på.

Skrevet

Kristian, er det deg? :P

Skrevet

En syk filmverden iallefall.

Skrevet

FY F..... Hvorfor åpnet jeg den??

Skrevet (endret)

FY F..... Hvorfor åpnet jeg den??

:vetikke:

Har sett hele selv, utrolig fæle folk der ute :nocomment:

Endret av RoseBedd
Skrevet

The collector er også grusom. Ikke det at den er så skummel, men bare sinnsykt grotesk : S Ble seriøst kvalm til tider.

Skrevet

Mennesker har en sånn type trang til å oppleve spenning, og å oppsøke/se ting som skaper frysninger på ryggen. Vanlige skrekkfilmer og grøssere ser jeg ikke så ofte, men liker godt de som faktisk er basert på sannheten. Der kan man jo se hvor mange syke ting som faktisk har skjedd i virkeligheten. Filmene er jo riktignok bare basert på sannheten, altså er mye oppfunnet, men likevel. Som f.eks. Motorsagsmasakeren eller hva den het.

Skrevet

Grusomt. :tristbla:

Skrevet

Den sykeste filmen jeg har sett hittil er Frontier(s)

Fransk skrekksplatter, og helt grusom.

Skrevet

Tror jeg står over her jeg. :(

Nettopp fordi jeg ikke liker sånne filmer, vil jeg heller ikke åpne linkene og bli tipset om nye filmer heller. Jeg får rett og slett vondt i hele meg av å se "syke" filmer som går på all slags form for tortur og overgrep mot mennesker og dyr. Og enda så ille filmene er i dag, så kommer de til å bli enda verre.

Alt man kan tenke seg av utriveligheter, har blitt laget og folk bare må se det.... Så kommer alt det som er så ille at en ikke klarer å forestille seg det; det lages det også, og folks sunne grenser blir skjøvet lengre og lengre bort.

En vanlig "skrekkfilm" for å få seg et grøss er vel ok til sitt bruk, men hvorfor ser en filmer som går langt forbi det en egentlig føler seg bekvem med? Er det bare fordi at filmene er der, og at en kan se dem? Er det litt flaut å si nei?

Skrevet

Hvem er det som stjeler innlegg fra andre fora?

H.I her er mitt innlegg fra foreldreportalen, og jeg setter ikke pris på at folk tar mine innlegg og poster dem andre steder/på fora jeg ikke henger.

Jeg ble tipset om at dette lå her ved en tilfeldighet, og måtte jo registrere meg for å få det fjernet.

Du som har stjålet innlegget mitt kan få slette det hvis ikke modder gjør det.

Hvis du synes det var et tema som det kunne være greit å få en diskusjon om så kunne du i det minste ha stått frem som deg selv og markert at innlegget ikke var ditt ved å quote det.

Enhver kan sjekke på foreldreportalen at dette faktisk er mitt innlegg.

Interference

• Liker 1
Skrevet

Uff. Stakkars. Verdens undergang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...