Grooo Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er det bare jeg i hele store verden som aldri har hatt hestedilla? Jeg har aldri helt skjønt poenget med hester jeg.. Har ridd to ganger, på klassetur og leirskole. Javel, var kjekt å ha prøvd, men liksom.. Ikke noe som fristet spesielt til gjentagelse. Vet ikke hvorfor jeg... Har aldri lest en hestebok, enda jeg var DEN lesehesten... Det fristet liksom ikke.. Var gøy å være med morfar å trene med travhest når jeg var der på ferie, men ble ikke bitt av basillen for det... Er jeg den eneste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde-på jobb Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 JEG! Jeg har aldri hatt hestdilla. Jeg syns det er noen store og skumle dyr! Så, nå er du ikke alene lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har heller ikke hatt hestedilla! Synes de er store og skumle,og blir rett og slett redd når det er hester i nærheten Men de er litt fine å se på på lang avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg synes ikke hester er skumle eller noe sånn, de har bare aldri interessert meg noe særlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Og godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har heller aldri hatt hestedilla. Syns det er en litt for dyr hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ahh... Godt vi er flere Er på ingen måte redd hester, men har liksom aldri sett poenget med dem.. hehe... Men sjiraffer derimot, de har jeg sansen for! Kan trygt si at jeg har sjiraffdilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 10. oktober 2003 #8 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har heller aldri hatt hestedilla, men jeg synes hester er utrolig vakre dyr selv. Jeg var ofte og red hos min venninne som hadde hester, men det var aldri sånn at jeg hadde lyst på hest selv. Hadde mer lyst på flere katter, en hund og en elefant, jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå