estrella Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg liker shabby chic, men jeg elsker også farger. Så har dere noen nettbutikker som selger interiørting/dekorasjon som er i farger og ikke bare i hvitt/creme/zink ?
Quasis Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Her er mye fint: http://www.sweetmemories.no/
lykkeknotten Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Her er mye fint: http://www.sweetmemories.no/ Der var det mye jentete og fint! Nå blir nok ikke samboeren glad
Quasis Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Der var det mye jentete og fint! Nå blir nok ikke samboeren glad Hehe.. sånn er det her også til tider..
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Her finner du mye fint innen møbler (fransk landstil og shabby chic), samt godt utvalg av interiør. Pandoras Eske Kjøpte denne hos de: Lekker boks Rask levering, og gratis frakt hvis du bestiller over 1000,- Anbefales
estrella Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2010 Takk for svar - skal titte på de forskjellige sidene med en gang
Diego Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Her er også mye lekkert! LandRomAntikk Endret 8. oktober 2010 av Diego
estrella Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2010 Her finner du mye fint innen møbler (fransk landstil og shabby chic), samt godt utvalg av interiør. Pandoras Eske Kjøpte denne hos de: Lekker boks Rask levering, og gratis frakt hvis du bestiller over 1000,- Anbefales Her er også mye lekkert! LandRomAntikk De blir litt for hvite i "fargeskalaen sin" i forhold til hva jeg ønsker
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 De blir litt for hvite i "fargeskalaen sin" i forhold til hva jeg ønsker Synes denne var vakker:
estrella Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2010 Synes denne var vakker: For det var ikke hvitt??? Jeg vil ha fargerike ting, ikke selve møbelet, men dekorasjon. Rice-produktene er et fint eksempel på det, rosa, lilla, blått, turkis. Green gate også er et godt eksempel på hva jeg mente i hovedinnlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå