Gå til innhold

David Lynch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh utmerket! visste ikke dette! men har ikke råd til billett. er det noen mannfolk her som vil ta meg med seg?

Skrevet

Veldig spent på det arrangementet der. Det er vel bare plass til et par hundre mennesker på Cinemateket? Er ikke så rent få som ikke får billett da.

Gjest Thefainter
Skrevet

Mulholland Drive skjønner jeg ikke bæret av. Jeg har sett den 4 ganger, og skjønner vel egentlig mindre og mindre av den :ler:

Men Twin Peaks! Herregud for en serie! Det er den beste jeg har sett! :biggrin:

Skrevet

åh utmerket! visste ikke dette! men har ikke råd til billett. er det noen mannfolk her som vil ta meg med seg?

Jeg skulle gjerne meldt meg, men i disse kvinnepaneltider vet jeg ikke om det sømmer seg :)

Skrevet

Mulholland Drive skjønner jeg ikke bæret av. Jeg har sett den 4 ganger, og skjønner vel egentlig mindre og mindre av den :ler:

Men Twin Peaks! Herregud for en serie! Det er den beste jeg har sett! :biggrin:

Mulholland Drive er og blir en av de mest geniale filmene som noen sinne er laget. Forøvrig så ligger kompleksiteten i handlingsforløpet til Mulholland Drive på barne-TV-nivå sammenlignet med Lost Highway. Der snakker vi om mindf*** deluxe! :) Hvem kan glemme denne klassiske scenen fra LH; sannsynligvis en av de mest creepy scenene i filmhistorien:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...