AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har begynt på årets julekalendere og sitter nå med i overkant av 6000 fyrstikker som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Vi bruker ikke ved e.l. og det er jo grenser for hvor mange stearinlys man tenner på et år, og det er synd å kaste, så siden jeg liker å pusle med ting fikk jeg ideen om at jeg kanskje kan lage noe av dem? Ikke noe tull da, men noe fint. Noen som har ideer, linker til nettsider med inspirasjon og bilder e.l.? Hadde vært kult med et nytt prosjekt til høsten.
SusanneGullet Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Det er nok ikke noe lett og få til, men moren min har et stabur som er laget av fyrstikker, et pittelite et, utrolig søt Så kanskje du kan lage et lite hus. Eller en Villa, det hadde vert råtøft
kulu-kulu Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Du kan jo få i sånn ,husker ikke hva det heter , sånn som man setter blomsteroppsatser og div i , sånn grønngrå porøs ting hehe , skjønner? Så setter du masse fyrstikker i , setter på øyne og snute,så har du et pinnsvin
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Hadde kanskje håpet på noe en smuuuule mer avansert/kreativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå