SunAndMoon Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen gode tips til hårfjerning av overleppe? Har litt hormonelle forstyrrelser..som da har gitt meg hårvekst i ansiktet ("skinnskjegg" på siden) som jeg fjerner ellers med Nair. Jeg har ikke så kraftig hårvekst på overleppa, hårene er veldig lyse og tynne. Men dette plager meg, uansett når på året så skjuler jeg meg alltid for sola...som jeg egentlig er kjempeglad i. For å si det sånn så er jeg ikke så glad for sollys lenger, eller at det er veldig lyst ute.. dette problemet kom for et par år siden. Har tenkt meg til en hudlege..for å se på dette. (laser/elektrolyse?) Også en liten ting til: Hva skjer når man har fjernet hår fra overleppa for første gang? vil det vokse mye ut igjen? vil hårene få en annen farge? vil hårene bli grovere? hadde vært fint hvis dere kom med noen anbefalinger..og hva som er lurt/ikke lurt å gjøre, noen gode tips? klem fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 hår på overleppen kan fjernes med voks. Første gangen holder det i ca 14 dager. Så må du vokse igjen å det holder ca 6 uker. Jeg vil ikke annbefale hårfjerningskremer da dette ofte gjør slik at det kommer mer hår. Elektrolyse er en veldig fin måte å fjerne håret på. Det gjøres i hudpleieslaong å koster ca 500 kr pr behandling. Det er veldig induvidielt hvor mange behandlinge du trenger. Men som oftes ikke over 10. Ved elektrolyse drepes hårsekkene og håret kommer ikke tilbake. Rikshospitalet har en egen avdeling for de med mye hår. Men det er veldig ekstreme tilfeller tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå