Gjest Anett Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her. Men tror jeg trenger en reaksjon på det jeg endte opp med å gjøre. Jeg gjør det kort. Jeg måtte ha en elektrikker. Så det kom en fra et firma. Han var en flott mann, sexy, humor og alt som kan friste. Dette skjedde for en stund siden. Når jobben var ferdig. Så sa han da skulle alt vær i orden. nå er det bare oppgjøret igjen. Så sa teite meg. ' tar du det på den vanlige måten' så ble det litt teite kommentarer fram å tilbake. Helt fram til natura ble nevnt. Herre gud hvor var hodet mitt. Det var varmt i været, lettkledd begge to, og slik gikk det. På stuen i sofaen. Ikke at det var noe negativt med selve hendelsen. Men grunnen til den. Jeg er singel for tiden, han hadde ikke noe ring. Så det var ikke det heller. Har ikke fått noen regnig. Men ringer ikke til de neste gang jeg trenger hjelp. Hvor galt er det egentlig..?
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her. Men tror jeg trenger en reaksjon på det jeg endte opp med å gjøre. Jeg gjør det kort. Jeg måtte ha en elektrikker. Så det kom en fra et firma. Han var en flott mann, sexy, humor og alt som kan friste. Dette skjedde for en stund siden. Når jobben var ferdig. Så sa han da skulle alt vær i orden. nå er det bare oppgjøret igjen. Så sa teite meg. ' tar du det på den vanlige måten' så ble det litt teite kommentarer fram å tilbake. Helt fram til natura ble nevnt. Herre gud hvor var hodet mitt. Det var varmt i været, lettkledd begge to, og slik gikk det. På stuen i sofaen. Ikke at det var noe negativt med selve hendelsen. Men grunnen til den. Jeg er singel for tiden, han hadde ikke noe ring. Så det var ikke det heller. Har ikke fått noen regnig. Men ringer ikke til de neste gang jeg trenger hjelp. Hvor galt er det egentlig..? Du oppførte deg utrolig dumt, det er du jo klar over. Elektrikeren opptrådte svært uprofesjonelt. Når man kommer i jobbsammenheng, må man oppføre seg nøytralt og la fornuften råde. Du har nok lært en lekse nå, tenker jeg . Får tro det ikke blir noen fysiske følger av dette, da.
kulu-kulu Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Det var vel ikke det lureste å gjøre,men gjort er gjort,og du er en erfaring rikere Synes det hørtes litt spennende ut , vi er jo bare mennesker
Plommetreet Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Du oppførte deg utrolig dumt, det er du jo klar over. Elektrikeren opptrådte svært uprofesjonelt. Når man kommer i jobbsammenheng, må man oppføre seg nøytralt og la fornuften råde. Du har nok lært en lekse nå, tenker jeg . Får tro det ikke blir noen fysiske følger av dette, da. Lukter jeg misunnelse?
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Lukter jeg misunnelse? Nei, langtifra . Jeg har opplevd tilsvarende selv. Jeg trengte hjelp fra Naf en gang i sommer, bilbeltet hadde kilt seg fast, så jeg fikk ikke opp døren. Det var varmt, og jeg var ganske lettkledd, uten behå og med utringet kjole. Av natur er jeg nok ganske flørtende og slo av en fleip med "Naf-mannen", en ung, søt gutt. Han hadde litt problemer, skjønte jeg . Jeg sa på tull at han kunne komme ned til meg og få noe kaldt å drikke. Jeg trodde jo ikke at han faktisk ville gjøre det, så da det etter en stund ringte på døren, åpnet jeg ikke. Kanskje jeg gikk glipp av en stormende opplevelse .
Plommetreet Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Men hvorfor så dømmende? For jeg ser ikke hva som er galt her? Hverken i DIN ELLER TS sin historie... Eller er det en ironi her som er helt lost for meg???
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Men hvorfor så dømmende? For jeg ser ikke hva som er galt her? Hverken i DIN ELLER TS sin historie... Eller er det en ironi her som er helt lost for meg??? Jeg mente da slett ikke å være dømmende. Jeg var også dum som dro fleipen og flørten for langt. Jeg forstod hva den unge mannen hadde i tankene, det var ikke akkurat kaldt drikke som var det viktigste. Men jeg trodde virkelig ikke at han hadde til hensikt å komme ned til meg i arbeidstiden.
Tulling Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg kunne aldri gjort noe slikt, men jeg syns ikke du skal plage deg selv med dette. Gjort er gjort, dere er begge voksne mennesker og kan gjøre hva dere vil. Så lenge du syns det var greit, så er det jo greit da. Og han syns jo tydeligvis også at det var greit. Hvem er vi til å dømme deg, ingen ble skadet eller såret. Livet går videre.
Antlers Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Må si at det hadde vært mye verre om det var rørleggeren som kom med den teite kommentaren først. Du bød deg frem, så sånn sett synes jeg ikke det er så mye verre enn om du skulle gått på byen for å finne deg en ONS. Dere var single begge to (forhåpentligvis), og det er ikke verdens undergang. Liker ikke tanken på at en som kommer til mitt hus er så til de grader klar for moro, men gjort er gjort, så du får prøve å huske det hele som en artig episode eller noe.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Uten å plassere noen merkelapper på deg eller uttale meg om det du gjorde var galt eller ikke; Jeg ser på det som prostitusjon for å være helt ærlig, og det gjorde nok han også siden han ikke har sendt regning.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 Synes det høres ut som en spennende opplevelse. Krydder i hverdagen. To voksne mennesker som har sex frivillig - jeg ser ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #14 Skrevet 3. oktober 2010 Uten å plassere noen merkelapper på deg eller uttale meg om det du gjorde var galt eller ikke; Jeg ser på det som prostitusjon for å være helt ærlig, og det gjorde nok han også siden han ikke har sendt regning. Jepp, ser det på samme måte. De snakket jo om natura betaling, de hadde sex, han sender ikke regning = hun betalte ham med sex. Så lett er det å bli prostituert
Mann-87 Skrevet 3. oktober 2010 #15 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Gratulerer, du er prostituert. Nå er det opp til deg å avgjøre hva du synes om det. Forresten, hadde jeg vært elektrikeren hadde jeg sendt regning. Å kjøpe sex er ikke helt min stil. Endret 3. oktober 2010 av Mann-87
Gjest Anett Skrevet 3. oktober 2010 #16 Skrevet 3. oktober 2010 Takk for svar. Prostituert,, hmm,, ja en kan vel se det slik og. Men det kan jo linkes til alt nesten. Bli påspandert en helkveld på by'n til xxxx kr. for så å havne i sengen pga det. Kan sikkert for noen ses på som prostutisjon ?? Hendelsen var bare fin. Jeg tenker like mye på han som ble utsatt for meg. Det er ikke sikkert han føler så godt for det heller. Men, når kåtskapen tar over for vettet. Har lært av det. Så er litt mer forsiktig med hva jeg sier neste gang Tenker mest på hva skal jeg si om jeg møter han igjen. Kan jo ikke skylde på alkoholen, for den var ikke der. Ellers går det bare fint. Anett
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #17 Skrevet 3. oktober 2010 Var han deilig?! Litt misunnelig kjenner jeg. Hadde aldri turt noe slikt, jeg er så kjedelig at jeg kjeder meg selv ihjel faktisk.. *sukker* Tipper han koser seg med minnet og skryter litt i fylla av det!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #18 Skrevet 3. oktober 2010 Vet du hva? Jeg er kjempemisunnelig på deg! Du har jo levd ut en fantasi mange har, men ikke tør å utføre. Heldiggris! :D
Gjest Bella_ Skrevet 3. oktober 2010 #19 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tror du er ett troll som fantaserer om at noe sånt skal skje og de andre biter på løgnen din.Tragisk og sant.
waco Skrevet 3. oktober 2010 #20 Skrevet 3. oktober 2010 Eeeh, tunga rett i munn nå. Han elektrikeren er en prostituert, og å ha sex med prostituerte er kriminelt. Altså er trådstarter en kriminell. i år har tredve menn blitt dømt for å være horekunder og ingen kvinner. Og enda så leter vi etter bevis for å finne forskjellen på hvorfor menn er mer kriminelle enn damer? Dere kommer dere unna med alt, det er nok problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå