Gå til innhold

"Ekstrem" aktivitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Jeg vet det er uendelig med tråder om utdrikningslag, men jeg finner ikke helt det jeg er ute etter. Så da prøver jeg med denne tråden :)

Jeg skal arrangere utdrikningslag for en venninne, og har det meste av dagen planlagt, men mangler "hovedaktiviteten".

Bruden er forholdsvis tøff, så vi har derfor tenkt å finne noe litt ekstremt til henne.

Tandemhopp er et alternativ, men ettersom jeg ikke er 100 % på at hun kommer til å hoppe, så tror jeg ikke jeg tør jeg ikke velge det.

Ønsker derfor tips om andre aktiviteter i samme sjanger :)

Område: Oslo/Akershus.

På forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akrobatfly? På Kjeller feks...Kan bli litt kjedelig for de som sitter og venter kanskje.

Oslo Gladiators?

Sea Rafting?

Skrevet

pole-dance?

go-cart? (eller blir det for rolig?)

Skrevet (endret)

Ja, strippestangkurs!

Det var hoved happeningen da jeg arrangerte utdrlag for venninna mi. Knallsukse,anbefales :jepp:

Endret av kulu-kulu
Skrevet

Elverafting, men må vel gjerne litt ut av Oslo for å finne den aktiviteten..

Skrevet

I Drammen kan man være med på juvvandring så det er kanskje noe å sjekke? Ellers kan jeg anbefale en flytur på Kjeller, det fikk jeg være med på :) Ingen akrobatikk dessverre, men det var helt kanon likevel!

Skrevet

Jeg kan trygt anbefale både tandemhopp, strikkhopp, seilfly, rafting, go-kart og hjulbob i hvert fall, men jeg vet ikke hvilke av disse tingene man finner i Osloområdet eller hvor. Litt googling funker! Kanskje du kunne sjekka stemninga for tandemhopp gjennom forloveden hennes, kanskje hun til og med har prata om det en gang? Ellers er jo paraagliding og hanggliding litt mildere variant som kan være gøy uten å være like skummelt som ordentlig fallskjermhopping.

Andre ganske mye mildere varianter som allikevel ikke er helt dagligdags kan være rapellering, klatring utendørs, kajakpadling, helikoptertur, luftballong. Kanskje denne sida kan være en hjelp? http://www.aktivioslo.no/ekstremsport.php

• 4 uker senere...
Skrevet

Bare til info, jeg ble sendt opp i småfly, og ble så kvalm at hele dagen var ødelagt. Klarte hverken mat eller drikke resten av dagen, så med mindre du vet at bruden har forsøkt det før hadde jeg styrt unna.

Skrevet

Jeg ble sendt opp i seilfly og det var supert... Jeg ble vanvittig kvalm, men gikk fort over og vi spise en deilig lunsj ute i friluft....

Før det fortsatte med klippe undertøylapper av mannfolka, dildoparty og stripper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...