Gjest Blubberella Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Er den målt i antall "pikksler" eller?
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Er den målt i antall "pikksler" eller?
Antlers Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 http://www.nastyhobbit.org/forum/funnies/my-epeen.jpg
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Hva er en internettpenis? Det finnes dem som sender bilder på private meldinger, vet du, sikkert her på KG også .
Antlers Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Det finnes dem som sender bilder på private meldinger, vet du, sikkert her på KG også . Affirmative
Yme Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Det finnes dem som sender bilder på private meldinger, vet du, sikkert her på KG også . Pupper også... I gamledager trodde jeg at pupper alltid var kult, helt til det en dag fantes fremmede pupper i innboksen min (her på KG faktisk) å da blei det liksom litt... Det var egentlig bare ubehaglig Også skal jeg bidra litt til tråden, med min internett penis: :-
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Pupper også... I gamledager trodde jeg at pupper alltid var kult, helt til det en dag fantes fremmede pupper i innboksen min (her på KG faktisk) å da blei det liksom litt... Det var egentlig bare ubehaglig Også skal jeg bidra litt til tråden, med min internett penis: :- Så nusselig da, og så perfekte små nøtter .
Yme Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Så nusselig da, og så perfekte små nøtter . Takk! Jeg har lagd den selv
Gjest Raindrops Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=internet%20penis
Yme Skrevet 4. oktober 2010 #15 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hehehe Edit: Skrivefeil... Tenk å greie det på et så kort innlegg... Endret 4. oktober 2010 av Yme
Aelita Skrevet 13. oktober 2010 #17 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tror denne vinner Trenger ikke brannslokningsapparat hjemme om man har han der, gitt.
feuerstein Skrevet 15. oktober 2010 #19 Skrevet 15. oktober 2010 Pupper også... I gamledager trodde jeg at pupper alltid var kult, helt til det en dag fantes fremmede pupper i innboksen min (her på KG faktisk) å da blei det liksom litt... Det var egentlig bare ubehaglig Jeg har ennå ikke opplevd dette, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert. Synes noen KG-kvinner burde ta ansvar og teste meg :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå