Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen fra H&M?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S

Nr 2 på side 6. Congacfargete kjolen.

Hva syns dere om den? De har den også i petrol og svart. Hvem er finest av disse fargene tror dere? Har sett de i virkeligheten, men greier ikke bestemme meg. Kjolen sitter fint på!

Tenker også litt på den siste kjolen på side 1 (grønn). Er den fin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løve it ;) Skulle kjøpe den i blå, men både nettbutikken og den lokale HM var tom for den i min størrelse :(

Skrevet

Me like! Må si at jeg liker at det endelig begynner å komme kjoler som faktisk har midje igjen. :)

Skrevet

Har den i blå/petrol jeg. Har ikke brukt den enda, men den virker bra! Syns den er finest i blå eller congac pga den svarte ser mer vanlig og kjedelig ut.

Skrevet

Ikke vært inne på HM sine sider på lenge siden jeg er blakk, men ble veldig positivt over alle de pene kjolene de har fått. Eneste irritasjonsmomentet er at den ene grå kjolen med belte i midjen og balongskjørt (de har også en i sort med stripete balongskjørt) er fra vintekolleksjonen de hadde i sverige når jeg var der i februar. Kjøpte den ikke da, nå kjenner jeg at jeg er fristet ;)

Gjest Invicta
Skrevet

Jeg har den i svart, brukt den et par ganger. Liker den godt, men skulle ønske jeg hadde hatt guts til å kjøpe den i cognac :)

Skrevet

Jeg synes den var veldig pen! I alle fargene, selv om den sorte nok er litt kjedelig.

Den grønne kjolen likte jeg ikke noe særlig.

Skrevet

Har den i cognac og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Nummer 2 på side seks er en tettsittende kjole i leopardprint, lenge siden sist kg-damene har vært så entusiastiske over en såpass vågal kjole... :ler:

Skrevet

Nummer 2 på side seks er en tettsittende kjole i leopardprint, lenge siden sist kg-damene har vært så entusiastiske over en såpass vågal kjole... :ler:

hehe, ja. den er på side 7 nå hvertfall :)

Syntes den var veldig fin, men selv ville jeg hatt mørk petrol. syntes den fargen var kjempfin!

Skrevet

Den grønne kjolen ser litt annerledes ut i virkeligheten. Stoffet ser billig ut, og fargen er blassere. Helt grei kjole, men ikke noe mer enn det.

Cognackjolen synes jeg er nydelig, og den er flott i petrol også. I svart er den bare "ok", siden de klare fargene er en del av det som gjør kjolen så fin. Jeg synes den blå passer aller best til en blondine, og den cognacfargede passer absolutt best til de med mørkere, varmere hårfarger. Smak og behag, for all del, men en blondine kan fort bli veldig blass i cognackjolen (petrol er litt mer forgiving der). Det som er viktig å tenke på her er om man har varme eller kalde farger selv (spesielt i håret i dette tilfellet). Ville ikke gått for cognac om du har asketoner i håret.

Skrevet

Jeg likte veldig godt snittet og fargene på s.7-kjolen :) Er personlig ikke glad i plagg i polyester o.l, men verdt et forsøk. Den grønne er jeg ikke sikker på hvilken er, hvis det er den som er på s 2 nå synes jeg den er veldig kald i fargen, og jeg er ikke så glad i sånne en-stropps-kjoler - men det igjen blir jo en smakssak og om man kler den selv.

Skrevet

Ååååh, den kjolen falt jeg helt pladask for da jeg så den i butikken. Synes den er finest i petrol :) *ha lyst på*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...