Gå til innhold

Dra på kino alene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om dere ser på en person som litt smårar, hvis man drar på kino alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være rart? :vetikke:

Skrevet

litt kanskje? men hadde ikke tenkt noe særlig over det tror jeg..

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Tviler på at noen tenker spesiellt over det... Jeg dro på fotballkamp alene engang, ikke noe problem. Vil du på kino, så drar du :)

Skrevet

Jeg har dratt på kino alene, og jeg gjør mye alene om det er noe jeg virkelig vil være med på.

Man går jo på kino for å se på en film, ikke for å være sosial under filmen.

Jeg har hatt en litt rar følelse før filmen og etter filmen, fordi jeg er alene, men er det en film jeg vil se og ingen kan være med, så går jeg :)

Skrevet

Jeg gikk ofte på kino alene på dagtid da jeg jobbet skift. Så på mange "fremmedspråklige" filmer jeg aldri ville fått venner med på. Helt herlig! Unnet jeg meg en godtepose fikk jeg ha den helt i fred. :ler: Har aldri gått alene på kino sent på kvelden, men har heller aldri lagt merke til om andre har gjort det. Tenker bare ikke over det. :)

Gjest Tsunade
Skrevet

Hvis det er sært å gå alene på kino, ja da er jeg kjempesær!

har hatt noen fantastiske filmopplevelser alene på kino.

:popcorn:

Skrevet

Når jeg var tenåring og i begynnelsen av 20 årene ville jeg aldri klart eller turt å gjøre noe alene. Var veldig redd for å være alene og at andre skulle se rart på meg. Nå er jeg i slutten av 20-årene, og de siste 3-4 årene har jeg mer og mer klart å gå på kafe og restaurant alene, kino alene, reise alene, gå på tur eller fjelltur alene, og gå på shopping alene uten problem. Deilig å være litt fri til å gjøre ting alene uten å bli redd eller overnervøs eller føle seg dum. Noen ganger kan det være slitsomt å drasse rundt på andre som ikke helt vil det samme som deg.

Men jeg syns det er koslig å være med andre, altså :ler:

Skrevet

jeg drar ofte på kino alene, rett og slett fordi jeg trives bedre på kino alene enn sammen med venninner eller mannen min.. det er liksom min alenetid - kall meg gjerne sær :sjenert:

Skrevet

Jeg har aldri vært på kino alene, men det høres faktisk ikke så ille ut :) kunne kanskje vært litt morro. Da hadde man jo faktisk fått med seg noe av filmen, hehe.

Skrevet

Lurer på om dere ser på en person som litt smårar, hvis man drar på kino alene?

Nei. Man er der tross alt for å se filmen, ikkje for å være sosial og snakke med venner/venninner..

Skrevet

Det er jo dødsdigg å dra på kino alene. :popcorn:

Skrevet

Jeg synes ikke det er rart. Dro på kino alene når jeg var i London i sommer. Flere som satt alene i salen. Så nei, jeg gjør det selv og synes det er litt digg.

Skrevet

Nei. Man er der tross alt for å se filmen, ikkje for å være sosial og snakke med venner/venninner..

Jeg skulle ønske alle forsto det. Kan du fortelle det til skravlefnisefjortisene som ødelegger minst 80% av alle kinoopplevelser nå for tiden? :glare:

Skrevet

Jeg skulle ønske alle forsto det. Kan du fortelle det til skravlefnisefjortisene som ødelegger minst 80% av alle kinoopplevelser nå for tiden? :glare:

Er derfor eg ikkje gidder å gå på kino lengre, venter heller til eg får tak i filmen på ein annen måte.

Skrevet

Jeg syns jo det er morsomst å gå sammen med noen, og oftest er det samboer, men etter hvert har det demret for meg at enkelte filmer har hun ganske enkelt ikke lyst til å se. Så da går jeg like gjerne alene. Siste gang var "Toy Story 3".... Og før det "The Expendables". Jeg for min del står gjerne over enkelte kostymedrama av den viktorianske typen. Har avogtil utilsiktede konsekvenser. Jeg hadde virkelig lyst til å se "I am love" med Tilda Swinton, men hun gikk og så den sammen med en gjeng venninner, fordi hun antok at jeg ikke liker denslags. Nå må jeg antakelig se den alene.

Skrevet

Det er vel bare rare folk som synest det ikke er rart å gå på kino :sjenert:alene.Når jeg ser folk alene på kino/kafe osv tenker jeg stakars

Skrevet

Det er vel bare rare folk som synest det ikke er rart å gå på kino :sjenert:alene.Når jeg ser folk alene på kino/kafe osv tenker jeg stakars

Vet ikke helt, jeg. Jeg elsker film, og selv om det er artigere å se en film sammen med noen og snakke om det etterpå, så er det ikke noen stor reduksjon av opplevelsen om man ser den alene. De menneskene JEG syns mest synd på, er dem som ikke kan gjøre noe som helst alene, og som later til å være avhengig av andres selskap 24/7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...