Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har temmelig hard hud under føttene etter løping, naturlig nok, og jeg tror jeg burde fjerne en del av den fordi bakterier trives visst godt under dette hudlaget.

Men jeg vil ikke fjerne for mye fordi det jo er nødvendig med herdet hud når jeg løper.

Hvordan gjør dette det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har temmelig hard hud under føttene etter løping, naturlig nok, og jeg tror jeg burde fjerne en del av den fordi bakterier trives visst godt under dette hudlaget.

Men jeg vil ikke fjerne for mye fordi det jo er nødvendig med herdet hud når jeg løper.

Hvordan gjør dette det?

Fotfil? Fotmaske blir vel for drøyt om du ikke vil fjerne alt, for den skal vist ta mer enn nok har jeg hørt :P bare å dra av hud *iih* :P

Skrevet

Bruk forfil, kan kjøpes på vita, hm eller lignende! Den ser ut som en oste rasp !=P Gjør ikke, men kan se brutalt ut synes jeg ;P

Skrevet

Time hos fotpleier er det beste. Å fjerne mye hud og ikke egentlig ha kunnskap om hvor mye som er nok, er skummelt.

Skrevet

Fil litt hver gang du dusjer, er mye bedre enn å file lite og ofte - enn mye og sjeldent.

Skrevet

Fil litt hver gang du dusjer, er mye bedre enn å file lite og ofte - enn mye og sjeldent.

Jeg er mann, men det fungerer vel på samme måten som for kvinner? Det er en pimpstein liggende i skuffen. Kan jeg bruke den?

Skrevet

babyfoot <3 Da bruker du en pakke og får supermyk hud som varer. Den tar det døde men uten at man blir sår slik man kan bli av overfiling.

Skrevet

Jeg er mann, men det fungerer vel på samme måten som for kvinner? Det er en pimpstein liggende i skuffen. Kan jeg bruke den?

Det fungerer helt likt, ja. Og ja pimpestein går helt fint, filene er som oftest grovere og 'tar' mer - så det er en smakssak. Prøv med pimpesteinen først og se hva du syns :)

Skrevet

Time hos fotpleier er det beste. Å fjerne mye hud og ikke egentlig ha kunnskap om hvor mye som er nok, er skummelt.

Nuja. Er ikke noe hokus pokus å bruke fotfil. Fil til du blir myk, det skal naturligvis ikke gjøre vondt eller blø. Smør inn en tykk krem og sov med det over natten i et par bomullsokker.

Skrevet

på HM har de noen fotfiler som ikke er som en rasp men mer et sandpapir. Koster 19,- tror jeg. Skal mye til for å overdrive med denne. Greit hvis du er usikker.

Ha føttene i bløt i et kvarters tid. Da blir huden myk og lettere å file :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...