Gjest Raindrops Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 True Blood Season 4 has been given the green light by HBO according to their press release! Many True Blood fans are extremely excited to hear that it is official that the series will be returning in the summer of 2011 for season four! http://truebloodnet.com/true-blood-season-4-hbo-official/ Google er en fin ting.
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, google vet ALT! (nesten) Men herregud, det er jo eeeeeeevigheter til neste sesong!
Gjest Raindrops Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, bra at Vampire Diaries har startet opp igjen, selv om det ikke er på langt nær like bra
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Nei det er ikke det. Jeg begynte nettopp på sesong 2 men plutselig har det skjedd mye jeg ikke har fått med meg. Nei ingenting slår True Blood!
Capricorn Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Det er altfor leeeeeeenge til! Har begynt på bok fire som trøst da
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg leser forøvig The Vampire Academy serien, den er også veldig bra. Ikke så sexfisert, og den handler ikke bare om vampyrer men også deres "beskyttere", Dhampire(halvt mnsk halvt vamp)og andre, alchemister og masse masse mer. Drama, kjærlighet, humør og masse mer. Er engelske bøker, men meget bra lesestoff, håper det kommer film også snart:)
carmenta Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Det er lenge til juni 2011, ja, men jeg er egentlig glad for at de tar seg god tid når de lager hver sesong. Fordelen er jo at episodene blir bedre! Jeg har lest alle bøkene, men de har jo en helt annen historie enn serien. The Vampire Diaries fungerer som en liten erstatning mens man venter på TB, men TB slår TVD ned i støvlene.
Vera Vinge Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Det er lenge til sesong 4, men jeg gleder meg i det stille allerede. Og så håper jeg de ikke følger boka til punkt og prikke. Håper f.eks. at hukommelsestapet ikke varer hele sesongen, og at den det gjelder faktisk husker hva som har skjedd etterpå. Dvs. jeg håper det i det hele tatt blir et hukommelsestap, og at det rammer samme person som i boka, men jeg vil nesten tippe det.
carmenta Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Innholdet i serien har jo gått ganske langt vekk fra historien i bøkene, så det er umulig å gjette hva sesong 4 kommer til å inneholde. Jeg skulle ønske at de hadde fulgt historien fra bøkene litt mer, men fordelen med at de ikke har gjort det er at det blir spennende for oss som har lest bøkene også. Endret 5. oktober 2010 av carmenta
Mir Skrevet 11. november 2010 #11 Skrevet 11. november 2010 (endret) Innholdet i serien har jo gått ganske langt vekk fra historien i bøkene, så det er umulig å gjette hva sesong 4 kommer til å inneholde. Jeg skulle ønske at de hadde fulgt historien fra bøkene litt mer, men fordelen med at de ikke har gjort det er at det blir spennende for oss som har lest bøkene også. Jeg synes ikke de har deviert fra bøkene noe særlig. Noen ting innimellom, men nå har det jo endt opp som det gjorde i boka. Noen historier har de jo på sidelinjen som ikke er i bøkene, der alt går fra Sookies punkt. Utenom det er jo det meste som har skjedd i bøkene også skjedd i serien! Uansett; oppdateringer fra den fronten, filming av True Blood sesong 4 starter 1 desember. I sesong 4 får vi endelig møte Andy Bellefleur`s søster, Portia, samt andre mystifistiske folk. En oversikt over roller som er satt opp for nå kan sees her: klikky Hun irriterende tanta til Harry Potter i filmene om han får en større rolle som ei dame/heksa Hallow Stonebrook i True Blood, . Interessant med tanke på at de til nå har tatt mer eller mindre ukjente skuespillere, men denne dame er visstnok dreven. Spennende =) Endret 11. november 2010 av Mir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå