Gå til innhold

Har du hund?

Grooo

Har du hund?  

2 stemmer

1. 1. Har du hund?

• Ja, har en hund
      19
    • Ja, har flere hunder
      7
    • Ja, og lurer på å skaffe fler
      1
    • Nei, men har hatt før
      15
    • Nei, men lurer på å skaffe
      7
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

Synes det var så sørgelig med bare en tråd her, så jeg starter en til jeg. Håper jeg fikk med greie alternativer for de fleste...

Selv har jeg ingen hund (eller andre dyr), men vi hadde hund hjemme hos foreldrene mine fra jeg var 9-16 år. En liten skjønn Bichon Frise som het Mia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

jeg har alltid hatt hund. men så fikk den kreft på lungene og vi måtte ta han.. sukk... men nå har mamma og samboern fått seg kennel/oppdrett da. så de har jo masse hunder og det er alltid godt å komme hjem og bli rent over enda av masse schæfere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men skulle i grunnen gjerne hatt! Men har ein mann som nok treng litt tilvenning til tanken... (og til hundar... :wink: )

Vaks opp 2 min. frå bestemor, som hadde verdas snillaste store blandingshund... (Hugsar at me knytte tau rundt halsen hennar og sette oss oppå... Og ho protesterte aldri! :D ) Har elles òg eit pos. forhold til hundar, og særleg litt større hundar (altså - ikkje St.Bernhard, men ikkje buhund heller...)

Katt er absolutt eit must - men for tida bur me på hybel, og kjem sikkert til å flytte i løpet av det neste året. Difor vil me ikkje skaffe noko dyr før me har vorte litt meir 'bufaste'... (Vil ikkje ha typsik 'inndyr', men ha dei mykje ute, og det er difor ikkje så bra å flytte dei så mykje...)

Kjekt med nytt forum forresten! :D

(Og beklagar at eg startar karrieren min på dette forumet med litt mykje vissvass... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for øyeblikket, men jag har hatt. Skulle gjerne hatt en nå og, men kan ikke i denne leiligheten. Den første hunden vi hadde, var en Border Collie. Minni (som den så vakkert het...) måtte desverre avlives etter et år pga epilepse. Epilepsien ble først behandla med medisiner, men det hadde lite virkning. Så det endte opp med at hun ble hjerneskadet, og ganske farlig. Angrep pluttselig uten forvarsel. Så da var bare en utvei..

Etter det har vi to Alaskan Huskies i familien. De er flotte hunder med masse energi, som virkelig gjør seg som familiehunder. Mye mildere temperament enn Sibearian Huskies og Malamouther.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nei jeg har ikke hund nå, men jeg er oppvokst med masse hunder. Drevere og elghunder..Og jeg gleder meg til den dagen jeg selv skal skaffe meg hund igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Har en hund , men pga boforhold så bor hun til min mor og har blitt mors hund i stedet.

Drømmer om neste gang jeg vil anskaffe hund at d blir en Grand Danois eller Irsk Ulvehund.

Deilige raser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hund , men pga boforhold så bor hun til min mor og har blitt mors hund i stedet.

Drømmer om neste gang jeg vil anskaffe hund at d blir en Grand Danois eller Irsk Ulvehund.

Deilige raser

Høye bikkjer skal du også ha...... :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hund, men vi hadde en Labrador da jeg vokste opp. Veldig god og selskapsyk jente var hun. :) Nå har vi to katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt to hunder da jeg var lita. blandingshunder uten oppdragelse... :x har hatt lyst på en bichon frisé i flere år :D kanskje jeg skaffer meg det når jeg får meg eget hus... nå har jeg to hetterotter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en Bichon Frise på drøye 7 år, men han er fremdeles like leken som da han var valp.

Familien hadde en Riesenschnauzer fra jeg var 2 år gammel.. Den ble over 14 år. *savne Bonzo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Nei, dessverre. :smile:

Har ikke anledning til det slik jeg lever nå, men har veldig lyst til å skaffe meg en shäfer - når jeg en gang (eventuelt) blir "litt mer" etablert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har hund - en herlig valp på 6 mnd. Han har virkelig vært en berikelse for familien og det er utrolig fascinerende å følge med på utviklingen hans... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nydelig laaanghåret black/tan standard dachs som heter Bonzo (selvfølgelig) og er 5 år. Bonzo kom til oss for litt over 2 år siden, da forrige eier ikke ville ha han lenger og hadde tenkt å ta livet av han hvis ikke noen ville ha han.

Jeg har alltid vært imot å ha hund da man blir så fryktelig bundet av de. Men angrer ikke et sekund at vi valgte å ta han til oss. Han er bare den nydeligste hunden som mor (jeg) veit om.

Har også et marsvin som er bestekompis med Bonzo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...