AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Til dere med gelenegler: Hvorfor velger dere gelnegler fremfor akryl eller annet materiale? Er det et bevisst valg eller velger dere det neglteknikeren anbefaler? Fordeler/Ulemper??
gohege Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 jeg velger gele fordi de ser penere på neglene mine, og det gjør det enklere for den som skal legge negler, akryl stivner etter en stund, mens gele må herde i uvlampe
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 jeg velger gele fordi de ser penere på neglene mine, og det gjør det enklere for den som skal legge negler, akryl stivner etter en stund, mens gele må herde i uvlampe mener du det lettere å legge gele enn akryl? synes du det er noen forskjell på kvalieten?
lillelilje Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har hatt begge deler, riktignok en god stund siden. Men jeg synes at akrylnegler var penere enn geleneglene. Geleneglene ble veldig klumpete. Kan jo hende at hun som la de ikke var så flink, men jeg har hørt andre også si at akryl ser mer naturlig ut. Eneste ulempen er at de brekker fortere enn gele.
minienthe Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 foretrekker gele fremfor acryl. acrylen knakk, var sprø og hard (hestejente, mye bruk av hender), så fullstendig fake ut og var kronglete å legge på. geleen tar litt lenger tid å legge på men ser mer naturlig ut og tåler litt mer "bøy og tøy". mine egne negler ser ut til å like gele bedre en acryl og.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 foretrekker gele fremfor acryl. acrylen knakk, var sprø og hard (hestejente, mye bruk av hender), så fullstendig fake ut og var kronglete å legge på. geleen tar litt lenger tid å legge på men ser mer naturlig ut og tåler litt mer "bøy og tøy". mine egne negler ser ut til å like gele bedre en acryl og. legger du det selv, eller går du til en salong?
minienthe Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 legger du det selv, eller går du til en salong? får det lagt, det jeg har sett av "legg på selv" prosjekter har ikke blitt pent.
Gjest Gaby Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg legger gelenegler selv, men bruker profesjonelle produkter. Velger gele fremfor akryl fordi det er enklere å legge, gidder ikke styret med pulver og væske. Jeg syns det går fortere å legge gele, bare å stryke lett på med pensel. Syns også gele holder bedre og er mer fleksibel.
Wonders Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 de er mykere å legge på/ta av, og det tar kortere tid å "sette seg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå