Gjest LonelyAngel Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Hallo Jeg kom på et spill jeg spilte litt for en god del år siden. Det er et vinterspill, hvor man kan velge masse forskjellige ting å gjøre som f.eks å kaste snø ball på pingviner (tror jeg det var). Husker veldig lite fra dette spillet desverre. Men husker spesielt det var en bane hvor man sto på ski og man måtte passe opp for hindringer i veien, og i tillegg passe på at et lite monster ikke tok å spiste deg :gjeiper: (Det løp etter deg ned bakken) Hmm... :gjeiper:
Berentsens Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Hva slags spill er det? PC? Nintendo? Xbox? PS?
Gjest LonelyAngel Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hva slags spill er det? PC? Nintendo? Xbox? PS? PC spill Lurer kanskje på om det var norsk også.. eller jeg husker ikke Kan minnes at man kunne stå på ski, skøyter, kaste snøball og diverse. Var veldig gøy Endret 2. oktober 2010 av LonelyAngel
Britt Banditt Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Ski or Die? Passer ikke helt, men.. Endret 2. oktober 2010 av Linelia
Gjest Consensio Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Er nok Yetisports. Man er en stor Yeti som kaster pingvinger så langt de kan, eller hopper fra et isflak opp mellom to isvegger og masse slike spill.
Gjest Mahareth Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Ski or Die? Passer ikke helt, men.. Det tenkte jeg også på
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 Men yetisports er da ikke et pc-spill. Og jeg kan ikke huske at det har vært et lite monster som ville spise meg når jeg har spilt det heller?
Gjest LonelyAngel Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 Det tenkte jeg også på Det var det :D Takk!
Gjest Consensio Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 Men yetisports er da ikke et pc-spill. Og jeg kan ikke huske at det har vært et lite monster som ville spise meg når jeg har spilt det heller? Jeg har spilt det på PC flere ganger iallefall, og jeg mener å huske at det var et slikt monster der også.
Britt Banditt Skrevet 2. oktober 2010 #11 Skrevet 2. oktober 2010 Det var Ski or Die? Nå fikk jeg melodien til "downhill" fra ski or die på hjernen Spilte det utrolig mye som liten
Capricorn Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 Det var et som het Fire and Ice som likner på dette.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Husker veldig lite fra dette spillet desverre. Men husker spesielt det var en bane hvor man sto på ski og man måtte passe opp for hindringer i veien, og i tillegg passe på at et lite monster ikke tok å spiste deg :gjeiper: (Det løp etter deg ned bakken) Hmm... :gjeiper: Dette siste her høres ut som om du beskriver SkiFree? Kan det være at du tenker på både Ski or Die og SkiFree? De er fra ca. samme periode nemlig Om du googler skifree så får du opp bilder fra spillet i alle fall, og kan se om du spilte dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå