Gå til innhold

Hva synes dere om disse jeans?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry, harry, harry!

Beklager, men sånne jeans er det styggeste jeg vet. Jeg syns de er vulgære, billige og typisk sånne man ser ghetto-damer med i USA. Evnt. smakløse og billig-look platinablonde jenter/damer i Norge. Fysj!

Eneste som ikke var fullt så stygge var nr 1. og nr. 6.

3 og 5 var verst.

Nei til strass på jeans!!

Skrevet

Enig de var rett og slett fæle og med ett så lavt liv er den hvertfall ikke beregnet for kvinner som har former.De boksene var inn på 90 tallet hvor man skulle vise halve ræva.Æsj

Skrevet

Harry, men for noen år siden var det kult med jeans med stash på. I dag er det harry!

Gjest redstar
Skrevet

Litt out of date, "fjortisbukser" men de er innmari god å gå med:p Hadde et par av dem og dem er så strechy og gode:p

Skrevet

likte bare 4 og 6,men det var fordi de var mørke jeans. Liker ikke lyse jeans,eller jeans med strass!

Skrevet

Veldig harry :fnise: Hvis jeg MÅTTE gå i en av de, hadde jeg valgt nr 4. Nr 6 hadde gått an hvis lommene var større. Små lommer = Gigant rumpe!

Skrevet

Jeg liker strechy jeans :fnise: Hvilke jeans er nå på mote? :sjenert:

Gjest redstar
Skrevet

Alt for mange stygge:p (jeg synes noe av dagens mote er HELT latteli:p)

Men så går jeg aldri med noe på moten heller jeg da, kjører min egen stil:) Spør hvilket humør jeg er i:D

Gjest redstar
Skrevet

men disse buksene (blue queen som et av merkene heter og dem andre) er døds gode i gå i, det må jeg innrømme å si:p

men jeg ville gått for en uten strass og dilldall på :)

Skrevet

Jeg liker strechy jeans :fnise: Hvilke jeans er nå på mote? :sjenert:

Ikke velg jenas etter mote. Velg etter hva som passer din kroppsform! Jeg liker best skinny-jeans. Går veldig mye i støvletter, så da er det greit at buksa ikke klumper seg nederst.

Skrevet

ja de er gode å gå i,men vil du vise rompa di uansett hvor du går.De er sykt lav ei livet.Heldigvis er lavt liv ut.Ikke mange som kler de buksene heller.

Skrevet

Jeg synes ikke de var spesielt fine.

Og som det ble nevnt her, har de så lavt liv at man kan ikke ha antydning til former for å gå med de, man kan ikke bøye seg frem uten å blottlegge halve rumpa.

Skrevet

4 og 6 var helt ok, men jeg hadde mest sannsynligvis ikke kjøpt de selv tror jeg.

1 kan fint gå på noen yngre som eller bruker nedtonede klær for å unngå harryfaktoren.

strass er grusomt, harry og sorry; white trash.

har kjøpt noen jeans på motehus eks, og de ser jo helt for j...ut på modellene(spraybrune, i bikinitopper....), men ser jo normale ut på meg. har fått mye komplimenter - men nå passer jeg best lavt liv, og velger jo genser istedetfor binitopp :P

Skrevet

Liker ikke jeans i utgangspunktet men desse var harry.

Skrevet

4 og 6 går an.

Resten var rett og slett forferdelig! :O

Skrevet

synes dessverre ingen av de var spesielt fine.

Skrevet

1 og 6 er ikke så verst, men resten ville jeg ikke hatt om jeg så hadde fått de kastet etter meg, beklager :gjeiper:

Gå med klær du liker selv, det er vel ikke så viktig hva vi andre mener? Samtlige jeans ville forresten sett bedre ut med andre gensere/topper og sko til.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kan ikke mene noe om jeans uten å se hvordan rumpa på den som bruker dem ser ut i buksene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...