Gå til innhold

Jeg vil heller ha litt oppmerksomhet av og til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut av dette nå. Noen gutter får det bare til krible i magen og bruse i blodet ved å gi meg litt oppmerksomhet, mens andre ikke gjør det. Har ennå en gang konkludert med at det er bedre å være singel og oppleve disse gode følelsene en gang i blandt med god samvittighet, ennå prøve å få følelser for en som ønsker å være sammen med meg, men som jeg føler at det mangler noe med. De jeg har møtt siste tiden som har fått meg til å føle det slik har dessverre vært opptatt. Er mange gutter som har dame, men som likevel er flørtete, og jeg liker det godt og prøver å få glede av det selv om jeg vet det ikke kan bli oss. Jeg er kanskje en jente gutter liker å flørte med, men som de ikke ønsker et fast forhold til. Ikke mistforstå jeg prater ikke om sex nå, men helt uskyldig flørting.

Jeg elsker ikke å være singel, men drømmene er så mye bedre enn virkeligheten, og jeg klarer meg såpass bra alene at det er vanskelig å finne en gutt som tilfører meg noe. En dag møter jeg kanskje en sjelevenn, men det er langt fra sikkert. Jeg er ikke noen typisk eventyrer som er opptatt av å reise verden rundt og ikke har tid til å slå meg til ro. Tvert i mot liker jeg best hverdager og jobb der hvor jeg kan skape noe og etablere meg. Er veldig opptatt av økonomi, og det er viktigere for meg å investere enger enn å bruke de på opplevelser.

Vet ikke hva jeg ville med innlegget, var vel litt filosofering fra min side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...