Gjest Prøvis Skrevet 13. oktober 2010 #41 Skrevet 13. oktober 2010 Karl Ove knausgård er kjekk Og derfor leser du bøkene hans? Jeg har ingen mening om bøkene hans ennå, har ikke lest noen av dem. Har fått med meg debattene og skriveriene og det har gjort at jeg ikke vil lese bøkene før alle er ferdige med å snakke om dem. Jeg ønsker å danne meg mitt eget bilde av bøkene, ikke bli farget av alle skriveriene. Jeg leste f.eks. Da Vinci koden først for et år siden, da følte jeg at jeg var klar for den.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #42 Skrevet 13. oktober 2010 Og derfor leser du bøkene hans? Og derfor...Nei, Har ikke lest bøkene hans. Den var veldig unødvendig av deg!
Gjest Prøvis Skrevet 14. oktober 2010 #43 Skrevet 14. oktober 2010 Og derfor...Nei, Har ikke lest bøkene hans. Den var veldig unødvendig av deg! Mulig det, bare lurte siden dette var en tråd om romanene hans..
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #44 Skrevet 14. oktober 2010 Mulig det, bare lurte siden dette var en tråd om romanene hans.. Jaha. Da får jeg beklage mitt bidrag til tråden, jeg da. :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå