Shine21 Skrevet 2. oktober 2010 #1 Del Skrevet 2. oktober 2010 søkte litt på nett ang louis vuitton og chanel vesker å så kom denne norske? nettsiden frem... med vesker til øhm..halv pris? hehe... www.veskernorge.com ... ? bare fake greier..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Del Skrevet 2. oktober 2010 søkte litt på nett ang louis vuitton og chanel vesker å så kom denne norske? nettsiden frem... med vesker til øhm..halv pris? hehe... www.veskernorge.com ... ? bare fake greier..?? Faaake.. Ser ut som et utenlands selskap som har oversatt all tekst til norsk via google translate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2010 oi såpass ja..! haha.. da holder jeg med unna. føler igrunn den eneste trygge måen å finne ekte vesker er å gå direkte til butikkene... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er bare å lese "om oss". http://www.veskernorge.com/sp-rsm-l-og-svar?zenid=8f47c6bc175dbb563554ae2e92339bd3 Det var jo skikkelig underholdene. Kan ikke skjønne at noen tar dette nettstedet seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Del Skrevet 2. oktober 2010 oi såpass ja..! haha.. da holder jeg med unna. føler igrunn den eneste trygge måen å finne ekte vesker er å gå direkte til butikkene... ? Tror nok det ja.. Dyrt, men da får du det du skal ha. Mange luringer rundt på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er bare å lese "om oss". http://www.veskernorge.com/sp-rsm-l-og-svar?zenid=8f47c6bc175dbb563554ae2e92339bd3 Det var jo skikkelig underholdene. Kan ikke skjønne at noen tar dette nettstedet seriøst. huff jeg så det nå.. leste ikke før jeg skrev innlegget,.. tragisk hele greia.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå