ellen :) Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Hei! Tenkte jeg skulle ha kjøpt en parkdress, så en på reklamen på tv2 fra G-sport.Det var en parkdress fra helly hansen.Jeg gikk inn på nettsiden til G-sport og leste litt om den, den er foret. Jeg skjønner ingen tingen her, hva menes da med parkdress?? Trodde parkdress var u.foret og vinterdressen skulle være foret. kan noen forklare meg? Må si jeg blir litt forvirra her.
breiflabb Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Kommer vel ann på hvor foret. Er det proflece så er det et tynt flece stoff. Er den helforet, så er det vel heller en vinterdress. Parkdress for meg er mer en overtrekksdress som beskytter klærne, samt at den er vindtett, vantett og ventilerende.
ofelia Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Her hos oss sier vi bare tynndress eller tykkdress :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Dette blir ikke noe svar på det du spør om, men du kan vel kjøpe en dress med avtagbart fôr. Det er veldig praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå