AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 En kvinnelig kolega (en av flere) har av og til et sterkt behov for å gi meg råd om hvordan å få meg dame. I følge henne så er jeg kresen.... og det vet hun hvordan?... Det jeg burde gjøre .. i følge hun.. er å begynne med aktiviteter jeg ikke kan fordra.. synge i kor med mere... derigjennom å møte damer med interesser jeg ikke er interesert i.... ikke se på utseende ... ikke gå for de som er spennende og får blodet til å bruse... neeeida... bør gå etter den som er traust og grå må skjønne ... og gjerne alenemor.... Dette er da vistnok formelen for å bli sammen... og vel sammen så må jeg naturligvis oppgi alle ting jeg liker ... utslette meg selv og bli en halvdel i en tosomhet..... Hvorfor? Hva er målet? Å være sammen med noen fordi det er det man skal være? Jeg vil ha et godt liv og være meg selv. Dersom jeg møter en dame som får blodet til å bruse og som vil ha meg slik jeg er så er det å være i et forhold fint. Noe annet er poengløst. Jeg er såååå lei av de samtalene som oppstår når tanter, kvinnelige kolegaer, venninder får et akutt behov for å gi meg råd om hvordan å finne kvinnen i mitt liv! Hvorfor starter de slike samtaler?
Krill Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Antageligvis mener de det godt, men jeg skjønner hva du mener!!
Gjest Tidssone Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Fordi de vil deg godt. Riktignok på en svært misforstått måte, da.
Hinata Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Det er bedre å ikke ha noe forhold enn å gå inn i noe fordi folk forventer det av deg
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Smil og nikk og takk og gå videre i livet. Dette klarer du alene skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå