Gjest anonym Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er aseksuell tror jeg. Dvs at jeg aldri har hatt seksuelle følelser. Ble misbrukt som barn fra jeg var 8-12 år, kan det ha en sammenheng? Har slitt med spiseforrstyrrelser i mange år, men er "frisk" nå. Jeg er trygg i meg selv, trives med livet og det jeg holder på med, men... jeg skulle så gjerne fått til ett sexliv, om det er så flott som alle sier. Er i beg. av 30-årene, veletablert og har alt iorden i livet, bortsett fra dette da. Noen tips, øvelser e.l dere sitter inne med og gjerne vil dele? Mvh V.
Berentsens Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Du kan kan snakke med en sexolog eller en psykolog. De har kompetanse til å hjelpe deg.
Monica1968 Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Du kan kan snakke med en sexolog eller en psykolog. De har kompetanse til å hjelpe deg. Det kan hun, men dersom hun er aseksuell, og hennes manglende interesse for sex dermed ikke er et mèn av voldtektene hun ble utsatt for som barn, er det lite de kan gjøre. Aseksualitet er en legning, og det er, så vidt meg bekjent, ingenting å gjøre med den.
Berentsens Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har da ikke sagt noe om at en sexolog/psykolog kan endre på legning. Jeg sa at TS kan prate med dem, f.eks. for å lufte tanker, få hjelp, eller hva det nå er TS ønsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå