Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Et tips til alle dere som vil prøve å slanke seg.. Ofte er det lurt å starte med å kutte ned på alkoholforbruket... Her finnes utrolig mange kalorier, både i selve alkoholen og i vinen, ølet +++ Dessuten får ikke kroppen forbrenne bort fett så lenge man er i bakrus. Alkoholholdige drikker drikker er utrolig søte og inneholder mye sukker.. Men mange syns kanskje ikke at det er verdt å kutte ned på alkoholen selv om man skal slanke seg??! Prøv da med nedtrapping! Alt hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 For min del ville jeg heller rådet folk til å kutte ned på skolebrød, kaker, potegull, snop og nattmat jeg da.... Man spiser nå langt mer unødvendig mat enn man drikker alkohol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Begynn å beveg dere folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Aldri vært så slank jeg, som i min ungdom da jeg festet hele natta, spiste junkfood og drakk som en svamp. Cluet er; bevegelse! Satt aldri i ro og gikk flere timer om dagen. Men det var den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. oktober 2003 #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mosjon kombinert m bevissthet rundt d man putter i seg er den beste slankemetoden.....Vi var uten bil her en høst for et par år siden, og i løpet av en måneds tid, da vi måtte gå frem og tilbake til butikk, togstasjon og bussholdeplass, steder hvor man normalt bruker bil for å spare tid, gjorde virkelig underverker......Gikk ned flere kilo på den type lavintensitets-trening, som for vår del jo kom i tillegg til ordinær trening. D skulle jo si sitt!!! Planlegg bedre og gå dit du ellers ville kjørt bil el buss; gir ikke resultater over natten, men du ser d i løpet av en måneds tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Planlegg bedre og gå dit du ellers ville kjørt bil el buss; gir ikke resultater over natten' date=' men du ser d i løpet av en måneds tid.[/quote'] Ja, det sier de alle! *litt bitter stemme* Donpedro-uten bil og gående til det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvitvin er vanndrivende - hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #8 Del Skrevet 9. oktober 2003 Legger man på seg, eller klarer ikke ta av seg pga alkoholen, ja DA har man et problem, og det er ikke overvekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. oktober 2003 #9 Del Skrevet 10. oktober 2003 Aldri vært så slank jeg, som i min ungdom da jeg festet hele natta, spiste junkfood og drakk som en svamp. Cluet er; bevegelse! Nåja, Stjernefisken, "cluet" bak vekttapet ligger ikke bare i bevegelse (en viktig faktor, jo), men så lenge du pøser på med alkohol og usunn junkfood (da tar man av da, det skal jeg love enhver!), får man ikke i seg de viktige næringsstoffene kroppen er keen på. Men bevares, dette var for all del ikke ett slanketips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå