Gå til innhold

Palace Grill eller Restaurant Oscarsgate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å spise med en mann jeg er veldig glad i :rødme: Nå må jeg bestemme hvor vi skal :) Vi har vært på Restaurant Oscarsgate før, og spiste et fantastisk måltid der. Nå vurderer jeg Palace Grill. Noen som har vært begge steder? Leser at Palace Grill koster så og si det samme som Oscarsgate. Får man like mye for pengene? Eller er det evnt. en annen restaurant i samme klasse vi burde satse på? Stor ulempe at man ikke kan bestille bord på Palace, da dette er en kveld som planlegges ukesvis i forveien...

Hvor bør vi dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har vært på noen av stedene? Vil så gjerne høre tips og erfaringer :)

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Bare velg en, og prøv den andre neste gang dere går ut? :)

Skrevet

Bare velg en, og prøv den andre neste gang dere går ut? :)

Joda, det blir sikkert bra uansett... men når jeg skal betale 5000 kr for et måltid vil jeg gjerne ha det aller beste ;)

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

5000? For to stykker?

Skrevet

5000? For to stykker?

Ja, 5000 for to stk... Ikke billig, men forhåpentligvis veldig godt!

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har ikke prøvd Oscarsgate enda, men jeg kan i alle fall anbefale Palace Grill på det varmeste. Jeg har vært der nå og da i mange mange år, og de har aldri vakla med kvaliteten. Føler at det er trygt å gå dit, de har liksom aldri en dårlig dag :)

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Shit, jeg hadde handlet inn masse god mat og heller lagd hjemme! Litt strevsomt, men hvertfall MYE billigere!

Men av og til er det jo kos å spise utendørs. :) Ser at du har fått iallefall en anbefaling, så kos deg! :)

Skrevet

Takk skal dere ha! Tror nok at vi ender opp på Palace, og jeg gleder meg vilt! :D Hører allikvel gjerne andres erfaringe,r da det er et par uker til vi skal ut å spise.

Skrevet

du skal ut og spise med en mann du er veldig glad i og DU må ta regninga??

Skrevet

du skal ut og spise med en mann du er veldig glad i og DU må ta regninga??

haha, ja, og det gjør jeg med den største glede :) Han fortjener det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...