AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Rer du opp senga når du står opp? Hvorfor eller hvorfor ikke?
Djungelvrål Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Noen ganger, noen ganger ikke. Det siste er med vilje, midden formerer seg ikke like raskt i uoppredde senger fordi de liker ikke kulde.
kulu-kulu Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Svært sjelden. Hvorfor? Gidder ikke,tenker ikke på det , og som skrevet over-midden liker seg best i oppredde senger
Gjest Xelle Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 jeg gjoer det ikke, ser ikke vitsen, ender bare med aa rote det opp igjen noen timer senere. kjaeresten derimot, rer alltid opp. ....saa roter jeg det til.
Tulling Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Nei, og etter jeg hørte det om midden for noen år siden lar jeg den være rotete med god samvittighet.
Chiyo Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Det har skjedd, men det er ikke noe jeg gjør til vanlig lissom.
Spiralis Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg rer opp sengen når jeg er på besøk hos noen. Jeg rer også opp sengen på gjesterom for at de skal se pene og ryddige ut. Av og til rer jeg opp egen seng, men det er skjelden. Vet ikke helt når jeg rer min egen seng, men tror kansje jeg gjør det i forbindelse med at jeg rydder eller skifter sengetøy.
MissStiles Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 Ja og nei. Det spørs om jeg gidder å ta meg tid til å gjøre det.
cilipili Skrevet 2. oktober 2010 #11 Skrevet 2. oktober 2010 Aldri. Mannen min er allergisk mot husstøvmidd, og da er det best å ikke re den opp.
Amanlis Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 Nei, i det daglige så gidder jeg ikke. Jeg skal ikke være på soverommet og da ser jeg ikke den uoppredde senga likevel. Dessuten er det med midden et godt argument for å ikke re opp.
Fanta Exotic Skrevet 2. oktober 2010 #13 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg gidder aldri, men samboern rer opp begge sidene i dobbeltsenga når han står opp. Han sier det henger igjen fra militæret, hehe.
Gjest Iah Skrevet 2. oktober 2010 #14 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg rer kun opp sengen når jeg skifter på den. Eller hvis jeg sover borte. Kjæresten min derimot rer sengen, så som regel legger jeg meg i en oppredd seng. Det har også skjedd flere ganger at han har redd opp sengen mens jeg fremdeles ligger i den.
Fanta Exotic Skrevet 2. oktober 2010 #15 Skrevet 2. oktober 2010 Det har også skjedd flere ganger at han har redd opp sengen mens jeg fremdeles ligger i den. hehe, så søtt!
SmallTalk Skrevet 2. oktober 2010 #17 Skrevet 2. oktober 2010 Rer opp senga daglig, men tar det før jeg legger meg. Har andre ting å bruke morgenen på.
Hinata Skrevet 2. oktober 2010 #18 Skrevet 2. oktober 2010 Nei, gjør ikke det, kan være jeg danderer dyna fint på toppen litt utover dagen
Hedda-78 Skrevet 2. oktober 2010 #19 Skrevet 2. oktober 2010 Rer opp senga daglig, men tar det før jeg legger meg. Har andre ting å bruke morgenen på. Hm? Rer du opp senga rett før du legger deg? Hva er vitsen med det, da? Jeg/vi rer ikke opp senga. Men hvis jeg vet jeg får besøk som kanskje vil ha husomvisning (har ganske nytt hus og folk vil gjerne se seg rundt), så gjør jeg det.
Gjest Skrevet 2. oktober 2010 #20 Skrevet 2. oktober 2010 Får jeg besøk så gjør jeg det, for er to roms og man må gjennom soverommet mitt for å komme til badet, dessuten er døra mellom rommene borte så da ser man inn til den, men ellers gidder jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå