AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hejsann! Som overskriften sier lurer jeg på hvilke figurer som er populære blant barn, så da spør jeg hva ditt/dine barn liker og hvor gamle de er? Har 2 tantebarn der det går i "Cars" for guttens del, han er 6 år, og "Hannah Montana" faller i smak hos jenta på 8 år. En gutt på 3 år som jeg er fadder til, digger mummitrollet! Har også oppfattet at de helt små barna, kanskje fra 6 mnd?, er fan av "Drømmehagen"?! Hva som slår an av figurer henger vel sammen med alder, og noen jenter liker kanskje prinsesser/feer på generell basis, men husker ikke at jeg hadde noen spesielle figurer fra tv jeg var så voldsomt opptatt av. Fantes jo ikke alt mulig tilbehør til barne-tv-figurene den gang, så vidt jeg vet, som f.eks kopper, sengetøy, bilder ++ Det er vel mer sånne ting rundt figurene til salgs i dag?! Husker jeg likte bladet om "Bamse - verdens sterkeste bjørn", da!
Kittykat Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Min datter på snart 11 år liker Hannah Montana, High School Musical og Camp Rock. Min eldste sønn på snart 8 år har ingen spesielle favoritter. Han liker mest å bruke hodet, så han elsker å putle med sånne vitenskaps-leker som man får kjøpt på lekebutikken. Min yngste sønn på 6 år liker Knerten. Endret 1. oktober 2010 av Kittykat
Gyda Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 For seksåringen her i huset går det i Bankugan, Gormiti og Pokemon. Og stort sett kun det...
Jens Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Sønnen min på snart seks liker toys story figurene, pokemon, gormiti, spiderman, ben ten ++ mens datteren min på snart 3 elsker Hello Kitty og Prinsessene.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Sønnen min på 7 er helt vill etter Spider mann.
Trampe Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Min sønn på to og et halvt har Cars som favoritter, i tillegg til drømmehagen og mummitrollet.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Min sønn på 18 måneder liker Timmy (sauen på tv), Drømmehagen, Cars og Ole Brum
lykkeknotten Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 Mine lillebrødre på 5 og 8 år digger Indiana Jones, Star Wars og cowboyer!
Ella* Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Sønnen min på to år digger Timmy, og har sansen for Drømmehagen. Har også favoritter blant bøkene sine: Mummitrollet og Tassen.
Aftensol Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Datteren min på 15.mnd elsker teletubbies, og liker å se på Ole Brum.. Hun synes ikke drømmehagen er noe særlig faktisk.. Tror hun er en av få i den alderen som ikke synes det er stas...
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Barna på rundt 2 år i barnehagen hvor jeg jobber har disse favorittene: Alle drømmehagen-figurene, Hello Kitty, Cars og Ole brum. Min toåring har de samme favorittene + mummitrollet, Postman Pat og Miss.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Sønn snart fem: Cars - Toy Story - Mikke Mus (klubbhus) Fantasiesn flyttefolk (sett lite lekefigurer her, men kunne godt tenkt meg en Rich selv...haha) Oso - heller ikke her har jeg sett noen leker når jeg tenker meg om. Elias er osgå fortsatt stas med filmer i hvert fall og båtene lekes med hver dag i badekaret.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 Datteren min på 7 liker Mortal Kombat. Nei, da. Hun liker Sonic veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå