AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg føler at jeg har låst meg litt fast, syns at klærne på alle andre jenter er så flotte og fine, og at de kler seg så mye bedre og finere enn meg. Jeg får ofte skryt av antrekkene mine, men selv syns jeg alltid at det kunne vært bedre. Er det flere som føler det sånn? Jeg har masse klassiske klær. Men nå syns jeg at det er på tide å omrokkere garderoben min litt. Har masse gammelt, som jeg vil kassere eller legge litt vekk, og vil være litt mer moderne, litt mer rocka kanskje, samtidig fin... Når jeg ser noen med et fint klesplagg, så lurer jeg alltid på hvor hun har kjøpt det. Etter at jeg flytta til et mindre sted, så synes jeg det er vanskelig å henge med moten. Jeg syns at butikkene her blir omgjort til kjerringbutikker, at innkjøpssjefene kanskje bestiller feil klær. Fordi jeg syns jeg ser bare teite antrekk i butikkene, som er kjerringaktige. Jeg syns nelly.com har mye fint, men litt kronglete å måtte bestille. Ellers bestiller jeg endel fra H&M. Handler på Vero Moda, Lindex, B-young siden det er alternativene her jeg bor. Jeg skulle gjerne hatt en shoppingtur men pga tid og penger så er det ikke mulig. Skulle så gjerne hatt en tur innom Zara. Men, jeg vil ha gode råd nå. Jeg er i sene tyveårene men har kropp som en attenåring og ser yngre ut enn det jeg er og det er helt ok det. Jeg vil kle meg pent og moderne men siden jeg alltid syns jeg ser noen andre med bedre antrekk, så syns jeg det er litt vanskelig. Litt vanskelig å forstå kanskje, men jeg får ikke til å forklare det bedre. Så jeg skal rydde opp i garderoben min. Hvilke klær skal jeg satse på å kjøpe nå, og hvilke antrekk vil dere sette sammen for tida? Jeg er veldig glad i å bruke støvletter og har endel av de. Er kort i beina siden jeg er lita, så jeg bruker endel jeanstights og tights. Kan nesten aldri finne smale nok jakker. Er i str xs nå. Vær så snill noen der ute, kom med gode tips til meg. Link gjerne til bilder med fine antrekk. Jeg trenger virkelig stilhjelp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå