Gå til innhold

Interiørblader å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange interiørblader der ute og det å bla raskt igjennom når jeg står i butikken gir meg ikke noe konkret svar på hvordan bladene er. Er det noen dere kan anbefale av interiørblader som inneholder massevis av ideer? Kanskje spesielt innenfor gammelromantisk stil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt Boligpluss og Rom 123, men du må vel kanskje prøve deg frem for å finne det bladet som passer best til det du er ute etter. :)

Skrevet

Jeg leser også BoligPluss og Rom 1-2-3 fast, og liker disse veldig godt. Rom 1-2-3 er hakket bedre rent praktisk med tanke på prosjekter man kan gjøre selv (synes jeg).

Gjest Nanette
Skrevet

Maison.

Men for tida er det altfor mye shabby chic ute å går så jeg syns jeg kaster bort pengene på å kjøpe magasiner.

Skrevet

jeg har abonnert på de fleste norske: elle interiør, bonytt, rom 1-2-3.

i ny og ne kjøper jeg litt danske magasiner også - liker stilen bedre.

men alt i alt ville jeg mye heller ha brukt tiden på blogger. jeg som har vært fast leser i endel år registrerer jo at bladene bruker mange av de samme bildene, og veldig mye går igjen og igjen og igjen.

enten i stil, eller bokstavelig talt samme bilder.(bare ulike blader)

har faktisk mailet de om dette, flere har samme eier - man forventer jo nytt stoff, men de gidder ikke engang svare......ganske sløvt spør du meg.

så: blogger er mitt svar:) og rom 1-2-3 da jeg synes de retter seg mye mer mot oppnåelige ting.

bonytt er mer i tråd med lotto-drømmen min :)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen! Da prøver jeg meg med rom 123 i starten og ser hvordan det er :)

Skrevet

Lev landlig og Vakre hjem & interiør er mine favoritter for tiden. Ellers liker jeg også BoligPluss. Det er disse bladene som passer min stil best, rustikk og romantisk. Bonytt og Rom 123 synes jeg liksom er litt mer "moderne" eller hva jeg skal si.

Skrevet

Jeg ville heller brukt tid og penger på å gå i butikker og finne du du synes er fint. Synes iteriørblader blir litt fjasete, for ikke å snakke om blogger. De fleste butikker har utstillinger, også kan man plukke ut det man synes er fint og kombinere det. Oppsøk alt fra bruktbutikker, spesielle butikker, kjedebutikker eller designutstillinger alt ettersom hvilken smak du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...