Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er mann og spruter ekstreme mengder med sæd. I går klarte jeg hele 10 sprut i en orgasme (med 10 sprut mener jeg de støtene som kommer i en orgasme som resulterer i sprut, altså 10 store støtvise sprut) Noen kvinner som har opplevd noe lignende fra noen menn, eller noen menn som har opplevd lignende? Hva synes dere kvinner om så ekstreme sprut, er det noe som tenner dere eller er det bare ekkelt?
Gjest Xelle Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Tenker aerligtalt ikke over hvor mye eller hvor lenge spruten varer saa lenge han er fornoeyd.
BennyE Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Rekorden er 4-5 sprut, og da hadde jeg ikke dratt den på to uker.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg tenner på store spruter og elsker å få spermen på meg! Kjæresten min har også store spruter,men ikke så store som 10 sprut,kanskje rundt 6-7
Gjest Tsunade Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Det blir jo litt mer søl da, men ekkelt - nei! Kan ikke tenke meg at noen damer syns det heller, så slapp av og sprut ivei, du!
Bonnebell Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Det blir jo litt mer søl da, men ekkelt - nei! Kan ikke tenke meg at noen damer syns det heller, så slapp av og sprut ivei, du! Eeeeeh....snakk for deg selv. Turn off deluxe.
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Masse sprut er megadigg. Typen spruter gjerne 6-7 sprut og det er bare så deilig
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 Turn-off med sæd under sex??? Ja? Så lenge det blir kliss over alt så. Litt sæd er ok. Mye er bare nasty.
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har et livlig indre liv og ser stadig bilder når ting blir beskrevet på dette viset som ts gjør her. Må være litt besværlig å slynge ut kaskader med trykk som var man ansatt i brannvesenet, og antagelig sprer tingene med en sånn hastighet at det kommer rester av forfedrene i samme slengen. Bevares meg vel og lenge, gutt!
Sequax Skrevet 2. oktober 2010 #11 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har et livlig indre liv og ser stadig bilder når ting blir beskrevet på dette viset som ts gjør her. Må være litt besværlig å slynge ut kaskader med trykk som var man ansatt i brannvesenet, og antagelig sprer tingene med en sånn hastighet at det kommer rester av forfedrene i samme slengen. Bevares meg vel og lenge, gutt!
Bonnebell Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Ja? Så lenge det blir kliss over alt så. Litt sæd er ok. Mye er bare nasty. Se, ikke bare jeg Bry Endret 3. oktober 2010 av Trampe
Gjest jeansgutt21 Skrevet 3. oktober 2010 #14 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er mann og spruter ekstreme mengder med sæd. I går klarte jeg hele 10 sprut i en orgasme (med 10 sprut mener jeg de støtene som kommer i en orgasme som resulterer i sprut, altså 10 store støtvise sprut) Noen kvinner som har opplevd noe lignende fra noen menn, eller noen menn som har opplevd lignende? Hva synes dere kvinner om så ekstreme sprut, er det noe som tenner dere eller er det bare ekkelt? Når jeg får mine sterkeste orgasmer får jeg ofte 10-15 store sædsprut i en orgasme, en dame sa jeg spruta enda fler engang! Jentene jeg har hatt og har sex med, sier at jeg spruter extremt mye i forhold til det de er vant med fra andre gutter. De fleste jentene syns det er turn on og at det gjør de velldig kåte pga at de gir gutten så sterk nytelse og kraftfulle orgasmer. En jente syns faktisk det var skikkelig nasty og klissete! Har ikke hatt sex, mer enn den ene gangen vi da!
Gjest kjæresten hennes Skrevet 24. november 2010 #15 Skrevet 24. november 2010 Har verdens fineste dame. Litt kåte begge to, og hun ville gjerne ha sex med mann med stor sak. Kikket i CUPIDO.NO, men det ble liksom ikke noe. Bare prat. Så la vi ut profil selv, og fikk kontakt med en med mega-pikk. Han gav oss tilgang til privatgalleriet sitt, og der var den, og han så koselig ut han også. Litt nervøse traff vi hverandre alle 3 på hotell i nabobyen. Lå under damen med min inne bakfra. hans forfra. Så blir damen for deilig, og han trekker seg ut. Bare spruter og spruter, Damen flytter hodet og jeg får 2 støt rett i ansiktet. Koselig også å ligge i 69 med dama og han bare 3-4 cm unna ansiktet. Alltid litt høytid før han skal komme, både jeg og dama biter i den. Når den første spruten kommer inne i munnen, blir det nesten litt for heftig. Og så bare fortsetter det 4-5 lange, og så noen 10-12cm-sprut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå