Gå til innhold

Tilbakevendende klump?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min hund på 10 mnd har en klump ved hoftebeinet, opp mot ryggraden. Det snodige er at den dukket opp for noen måneder siden, for så å forsvinne igjen totalt. Men nå har den altså dukket opp igjen, og jeg lurer på hva dette er..? Det nytter liksom ikke dra til dyrlegen, for den forsvinner helt (merker den er på vei bort nå), så er liksom ikke noen klump der når den er borte..

Merket den igjen fordi pelsen sto litt opp akkurat der. Den er myk og rund, henger fast i huden. Virker som det er et eller anna som er hovent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er valpen 10mnd, på canis er den 9mnd? :ler:

Hvor fort kommer/forsvinner klumpene? Hvis den er der i noen dager kan du jo ta turen til dyrlegen.

Skrevet

Her er valpen 10mnd, på canis er den 9mnd? :ler:

Hvor fort kommer/forsvinner klumpene? Hvis den er der i noen dager kan du jo ta turen til dyrlegen.

Skriveleif. ;)

Den har kun oppstått to ganger, med flere måneders mellomrom. Den er plutselig der, også er den borte en time etterpå..

Skrevet

Jeg ville ikke bekymret meg. Ta det opp med dyrlegen neste gang du skal vaksinere den :) Sikkert ikke noe farlig :)

Skrevet (endret)

Du bør kanskje ta røntgen av den? Er det noe galt kan dyrlegen se det uten at du kan se det med hjelp av røntgen eller blodprøver.

Endret av htd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...