Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2010 #1 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Først må jeg få lov til å presisere at dette er en drøm jeg faktisk hadde natt til i går og at dette ikke er tøys. Jeg er veldig opptatt av drømmetydning og klarer som regel alltid å tolke mine egne (og ofte andres) drømmer, men denne må jeg innrømme at jeg sliter med. Den er litt udelikat, men her kommer den: Jeg drømte at jeg kom inn på kontoret mitt om morgenen og der sto doen til pus. Det reagerte jeg ikke på (typisk drøm). Men så kom sjefen min inn på kontoret og hun kommenterte at det stakk noe ut av kattedoen (det gjode det, men det hadde jeg ikke oppdaget). Da tok jeg av taket på doen (det er vanlig at kattedoer har tak (for uinnvidde)) og i doen lå det to veldig store kattebæsjer i kryss. De så ut som to balltrær. Sjefen tok opp den ene bæsjen (ikke begge) og gikk ut i kontorlandskapet og viste den til de som satt der (uten hansker) og var veldig imponert, hun viste den nesten fram som et trofé. Må få legge til her at ingen på jobben min har møtt katten min, men de har hørt om ham og sett bilder av ham. Jeg har aldri snakket om bæsjen hans på jobben. Jeg har tenkt på hva dette symboliserer, for det er vel noe i min underbevissthet? Tenk å drømme så sprø ting, da. Føler meg nesten helt psyko, jeg. Endret 1. oktober 2010 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 1. oktober 2010 #2 Del Skrevet 1. oktober 2010 Syns det var en morsom drøm jeg Det første jeg tenker er at du innerst inne ønsker at sjefen skal oppdage noe ved deg som du egentlig holder litt skjult. En kvalitet du har som bør komme frem på jobb. At hjernen din oversatte det til bæsj er helt normalt. Tror jeg...... Den KAN være at du tenker mye på katten din da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2010 #3 Del Skrevet 1. oktober 2010 Syns det var en morsom drøm jeg Det første jeg tenker er at du innerst inne ønsker at sjefen skal oppdage noe ved deg som du egentlig holder litt skjult. En kvalitet du har som bør komme frem på jobb. At hjernen din oversatte det til bæsj er helt normalt. Tror jeg...... Den KAN være at du tenker mye på katten din da! Tror du det? Ja, kanskje jeg ønsker at sjefen skal vise fram mine prestasjoner på jobben og så blandet jeg inn Pus i det hele fordi han spiser så mye og leverer fra seg store ting og at jeg også vil at mine store prestasjoner skal vises fram? Det var en veldig god tolkning. Tusen takk. Men jeg tenker ikke for mye på Pus, det er umulig å tenke for mye på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå