AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 ble kjent med en fyr for ca ett år sidan. plutselig en kveld vi drakk klarte han å "forføre" meg. han er fantasifull i senga og har stor kuk men det er det eneste positive, seksuelt sett. grunnen til at jeg ikke vil ha sex med ham mer er at han er meget lite tiltrekkende... jeg har ingenting imot å ha ham som kompis og møtes i blandt på fester med felles venner osv, men ikke bare oss to... han maser flere ganger i uka om jeg kan komme til ham og "se en film". men vet han bare vil knulle. har skjedd før. jeg har en unnskyldning hver gang men han gir seg ikke. håper han blir lei av å spørre snart. hvordan skal jeg forklare ham at jeg ikke vil ha sex med ham mer men bare være venner. da vil han spørre hvorfor jeg ikke vil ha sex. jeg kan jo ikke si sannheten, at jeg syns han er dritstygg, stygg kropp, dårlig ånde osv.... noen gode råd? :S
Daniel84 Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Kan du ikke bare si du ikke er interessert i han på den måten lenger?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 og da vil han vel spørre "hvorfor er du ikke interessert i meg på den måten mer?" hva svarer jeg da? t.s.
Gjest Xelle Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Hvit loegn, si at en du har vaert interessert i har plutselig vist interesse og at du da ikke foeler det er rett aa ha deg med andre menn?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Du må faktisk bare være ærlig å si at du ikke vil ha sex med han, men heller være venner. Hvis han på død og liv vil vite en spesifik grunn så kan du si at du ikke tenner på han, at du ikk esyns dere har seksuell kjemi eller whatever, graver han enda mer så får han bare takle svarene han får mener jeg.
redchilli Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 om han skal ha det inn med teskje så får du vel bare rett og slett si at du tenner meg ikke lenger! Enkelt og greit!
Gjest lill Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Si at du ikke gidder holde på sånn lenger, at du har en annen i kikkerten som det kanskje kan bli noe seriøst med.
Bonnebell Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Si det som det er. Sannheten. Hvorfor lyge? Det må han da bare takle.
Daniel84 Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 Må du ha en unnskyldning for å ikke like han mer? ..
Mann_30 Skrevet 1. oktober 2010 #10 Skrevet 1. oktober 2010 Altså du. Du tror at du kan klare å være venner. Men det er ikke sånn.. det er ikke bare å gå tilbake til å være venner. Han vil alltid ha et håp om sex. Og vil vente på sjansen. En dag du er drita full, ja da skal jeg love deg at han tar frem kuken fortere enn svint, utnytter deg, kall det hva du vil. Det der er bare helt dødfødt. Skjønner ikke at du gidder engang.
Gjest Tsunade Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Si at du vil ha barn. NÅ. Eller at du er kjempeforelsket i en annen. Eller bare si det som det er: at du ikke vil ha ham.
Gjest haja Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 hva er problemet? "jeg tror ike det er lurt at vi treffes, vi har krysset en linje jeg ikke egentlig burde krysset fordi jeg faktisk ikke er interessert på den måten". enkelt og greit. hvorfor du ikke vil ha sex med ham? nei, fordi du ikke er interessert på den måten. hvorfor du gjorde det en gang? jo, fordi du ikke tenkte deg helt om - du var impulsiv og korttenkt.
Frua Skrevet 2. oktober 2010 #13 Skrevet 2. oktober 2010 En "fuckbuddy" er til for uforpliktende sex og ingenting annet. Når det ikke er romantiske følelser involvert så bør det vel ikke være noen sak å avslutte forholdet? Neste gang han spør så kan du rett og slett si at du ikke har lyst til å treffes mer. Du trenger ikke engang oppgi en grunn. Å ikke ha lyst grunn god nok til å avslutte når forholdet bare dreier seg om sex.
Tulling Skrevet 2. oktober 2010 #14 Skrevet 2. oktober 2010 ble kjent med en fyr for ca ett år sidan. plutselig en kveld vi drakk klarte han å "forføre" meg. han er fantasifull i senga og har stor kuk men det er det eneste positive, seksuelt sett. grunnen til at jeg ikke vil ha sex med ham mer er at han er meget lite tiltrekkende... jeg har ingenting imot å ha ham som kompis og møtes i blandt på fester med felles venner osv, men ikke bare oss to... han maser flere ganger i uka om jeg kan komme til ham og "se en film". men vet han bare vil knulle. har skjedd før. jeg har en unnskyldning hver gang men han gir seg ikke. håper han blir lei av å spørre snart. hvordan skal jeg forklare ham at jeg ikke vil ha sex med ham mer men bare være venner. da vil han spørre hvorfor jeg ikke vil ha sex. jeg kan jo ikke si sannheten, at jeg syns han er dritstygg, stygg kropp, dårlig ånde osv.... noen gode råd? :S Du trenger ikke si at han er stygg, du kan jo bare si at du ikke er interessert å holde på med fuckbuddy greiene.
pianisten Skrevet 17. oktober 2010 #16 Skrevet 17. oktober 2010 En ting jeg har hørt funker, er å spleise han med ei annen, så han mister fokus på deg! hehe har en kompis som er keen på å være fuckbuddy med meg, men jeg vil ikke ha han. Så da sørget jeg for at han fant en annen dame å tenke på.. Ikke noe mer mas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå