Gå til innhold

Når damene danser på baren

Becka

Anbefalte innlegg

Er det HOT, eller er det egentlig litt patetisk?

Er det hot, men ikke noe du ville sjekka opp? Eller hva mener dere gutter? Og jenter, hva syntes dere, å gjør dere det når sjansen byr seg? ;)

Jeg spør av nysgjerrighet etter at jeg nettopp så slutten av charterfeber hvor noen jenter stod å dansa på baren. Jeg satt å så, og merket jeg nesten satt å rødmet over en flashbak fra dajeg selv var i syden, hvor bartenderen fikk meg opp på baren. :sjenert::danse: Jeg gjorde vel strengt tatt alt han ba om den kvelden, noe som ikke er meg i det hele tatt. Jeg har aldri syntes no om det, og vise meg frem på den måten. Jeg er en danser, men ingen bar danser. Jeg har gjort det et par andre ganger i syden, men da var det tjukt med folk over alt, og det jeg og min venninne hadde et lite gi f øyeblkk. Men her hjemme hadde jeg ALDRI gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs vel litt på måten det blir gjort på, tenker jeg? Forskjell på det å være sjanglende drita med toppen hengende under bh'en og det å bare være gira og i godt humør og ta den helt ut! Skal innrømme at jeg kan danse på baren en sjelden gang jeg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Jeg syns nok det er mer vulgært enn hot, og tenker at noe slikt ville ikke jeg gjort!

Men man skal aldri si aldri...når ølet går inn, går vettet ut.

Uff... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel litt på måten det blir gjort på, tenker jeg? Forskjell på det å være sjanglende drita med toppen hengende under bh'en og det å bare være gira og i godt humør og ta den helt ut! Skal innrømme at jeg kan danse på baren en sjelden gang jeg også :sjenert:

Sjanglende drita er vel ikke særlig sjarmerende uansett. ;)

Men ser hva du mener og er enig i det!

En venninne av meg sa rett ut at hun stod alltid på en høyde om hun kunne det. Hun innrømmet at det var for å bli sett. Og greit nok det, men funker det?? Man blir kanskje sett, men er det sjarmis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tilføye at det er veldig avhengig av sted. På en typisk norsk bar, selvsagt ikke. Men på et overbefolket diskotek i Amsterdam/Ibiza/Mexico/take your pick blir en annen ting, det er liksom en del av greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dansing på baren henger gjerne sammen med et høyt alkoholinntak. Drita fulle kvinner er sjelden veldig sjarmerende på noe som helst slags måte. Regner med at kvinner sier det samme om menn. Drita fulle folk er i grunn ofte slitsomme og forholde seg til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg synes er spesielt hot, nei.

Har ikke helt den store sansen for folk som føler de må gjøre "alt" for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rultent og vulgært, det oser "vålerenga-supporter" lang vei av ei dame som danser på bardisken.

Da venter jeg bare på at hun skal rope "eeeengaaaaa" før hun ramler om i sitt eget spy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanke i hodet er at det er vulgert ja...såg eit par damer og mange flere gjorde dette på eit diskotek i portugal. Men... to av damene fekk det til å se bra ut da, men mistenker dei for å være lespiske og har gjordt det så mange ganger at dei var gode til det.

Noen gjør det vel for å vise seg fram, og noen blir fulle og lokket til det. Ikke alltid bra å se på vil jeg tru. Men om ein gjør det for å ha det moro og har skillz slik som dei i coyote ugly filmen. Kult å se på ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun negative tanker om akkurat den aktiviteten ja. Det er mye dårlig smak der ute. For mange gjelder det å skyve på de grensene som de enda måtte ha igjen, og det hele er bare triste greier i grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rultent og vulgært, det oser "vålerenga-supporter" lang vei av ei dame som danser på bardisken.

Da venter jeg bare på at hun skal rope "eeeengaaaaa" før hun ramler om i sitt eget spy.

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at flertallet ikke syntes det er hot. Men likevel ser jeg at gutta står å sikler.. Jeg syntes å huske at da jeg selv stod der at et par prøvde å stryke meg oppover lårene.*grøss* Jeg hoppet fort ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis aldri sett noe sånt. Eg tenker vel helst i retningen -> patetisk. Det var ikkje særlig hot i den filmen, så i virkeligheten er det sikkert enda verre. Men, god underholdning er det nok. Man kan jo ha veddemål om hvor lenge de klarer å danse/"danse" før de ramler av bardisken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tiltrekker seg for det meste mindre intelligente gutter som er ute etter et enkelt ligg om man danser på baren i korte klær og bare lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går jo fint ann å danse på baren bare for skøy, er ikke sikkert jenter gjør det for å leke hot. Alltid gøy med fester som ikke kjenner grenser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Så lenge man har det gøy, og ikke gjør det for å være deilig, så ser jeg ikke problemet.

Det lyser dessuten veldig tydelig av damer som gjør det for gøy - og det er enda lettere å se hvilke damer som gjør det for å være deili. Og de feiler. Gangpågang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhenger VELDIG av sted!

På en vill klubb i utlandet eller forsåvidt her hjemme kan det være hot. Men på den lokale brune baren på hjørnet, da er det sleezy.

Ok, selvsagt avhengig av vordan damene ser ut også. Bedre omd e er råsexy enn dersom de ikke er velholdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuende oppmerksomhetshore, som tiltrekker seg hoiende og armfektende engangsgubber mer opptatt av å drekke enn å sjekke, som håper du er full nok til at de får hekke.

Ekte mannfolk vet at skitt tiltrekker seg makk og fluer. Selv om den pakkes inn i glitrende glanspapir. Da er det nok å observere "fluesvermen", for å utelukke videre undersøkelser.

Er muligens litt forutinntatt, men det er tross alt førsteinntrykket en handler etter.

Er det en venninneflokk som er ute på løyer, stiller det seg litt annerledes. Men ikke mye. En full og hylende venninneflokk kan virke temmelig intimiderende, og ikke rent lite enerverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...