Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 jeg har i det siste hatt en mistanke om at typen min ikke har vært helt ærlig med meg ang noe.. jeg har spurt (flere ganger) men han benekter. i dag sjekket jeg mobilen hans når han var opptatt og jeg fant ut at han løy.. jeg er nå sint og såret og vil ta dette opp med han. men hvordan forklare at jeg gikk inn på mobilen hans og kikket.. føler meg frekk som gjorde det, men hvordan skulle jeg ellers funnet ut dette.. trenger bare noen synspunkter på dette.. var det veldig galt av meg? hva hadde dere gjort dersom dere var i en situasjon hvor dere ikke var sikre på om typen (evt dama) var ærlig med dere?
Gjest Sandbekken Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Så lenge du har hatt en god grunn til å gå inn på mobilen hans, noe du tydeligvis har hatt, så syns jeg ikke det er du som er den onde i denne saken. Ja det er ikke moralsk rett å snike i kjærestens mobil, men her var det jo en god grunn. jeg har foresten gjort det samme selv en gang, så jeg vet hvordan det er.. Ps: jeg sa det rett ut til typen når jeg hadde vert på mobilen. Så lenge du sier ifra om det så er det ikke galt. Men om du kikker, og ikke sier ifra om det blir det akward den dagen han finner det ut Endret 1. oktober 2010 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 syns absolitt ikke at du har gjort noe galt. Fortell ham at du har sett i telefonen hans og funnet ut at han har løyet, d er han som skal føle seg som en dritt spør du meg..
Raviella Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 jeg skal love deg at uansett hva han har løyet om, så vil han klare å snu det over til at det er du som har gjort noe galt siden du har sjekket tlf hans. Du har altså med andre ord tapt allerede. Du må heller prøve å bruke den kunnskapen du nå har til å stille et eller annet spørsmål så han avslører seg selv...
fairywing Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har tidligere sjekket typens mobil og konfrontert ham om innholdet. Men han ble ikke sinna eller lignende av den grunn. Selv om jeg "tok helt av"(hehe ) når han kom hjem igjen
Hecubaa Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg har gjort det samme selv og tror det er en helt naturlig reaksjon når man mistenker at kjæresten skjuler noe! Det kjipe med å snoke er jo at man enten finner ut noe og må anstrenge seg for å komme videre uten å ta det opp ELLER ta det opp og dermed også avsløre at man har vært bortpå kjærestens private eiendeler. Jeg tror ikke du kommer unna den siste biten, så det kan du fortelle han direkte; "Jeg har hatt en jævlig dårlig følelse lenge og valgte i dag å sjekke telefonen din" Endret 1. oktober 2010 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Been there, done that. Jeg sjekket ikke mobilen hans da, men innboxen på facebook. Spurte han først direkte spørsmål i håp om at skulle innrømme det selv, men nei... Jeg sa ærlig at jeg hadde sjekket facebooken hans og han ble ganske sint. La ut om hvor respekløst det var og at jeg var superfrekk. Jeg hadde også mistanke (sa til han "hatt en vond følelse på dette og valgte derfor å sjekke selv om jeg vet det er frekt og galt") og fikk mistanken bekreftet. Han hadde gått bak min rygg. Trikset er å ikke la han bruke det mot deg for å få fokuset vekk fra sine egne synder!! Si deg enig i at det var slemt gjort, men ikke la deg bli syndebukken. Den dag i dag bruker han det forsatt mot meg i ulike diskusjoner. "Han kan ikke stole på meg fordi jeg sjekket facebooken hans den gangen", "jeg har gjort like stort tillittsbrudd mot han som han har gjort mot meg". Jeg får stadig høre det -,- Men jeg angrer ikke på at jeg konfronterte han med det! Mye verre å gå rundt og stenge det inni seg og være redd det skal komme frem en annen gang. Ærlighet er viktig!
nist Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Det samme har skjedd meg. Min eks hadde en stygg uvane med å lyve om små ting, som til slutt ble større og større. Dette gjorde meg helt paranoid og sjalu. Jeg tok han i små og store løgner hele tiden, og etter hvert også i utroskap. Men allikevel klarte han og snu det til at det egentlig var min skyld at han gjorde som han gjorde... Ikke la mannen tvinne deg rundt lillefingeren... En løgn fører gjerne til en til, og en til og en til. Og har man ikke tillit i et forhold blir det veldig vanskelig å få det til å fungere.. Men jeg har troen på at folk kan forandre seg, og har han en god grunn og lover han ikke vil gjøre det igjen så kan det jo hende det er sant... Men tar du han for 2. gang er det vel ikke ordene hans verdt så mye... Lykke til
Independent_ Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Han har gått bak ryggen din, så svarer du med å gå bak ryggen hans. Dere er skuls.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Bare til å pakke kofferten TS, du vet jo nå at fyren lyver til deg når han vil.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Samme skjedde meg. Jeg konfronterte det med dama, og hun begynte å grine fordi jeg ikke stolte på hu.. Dagen etter visste det seg at jeg hadde rett alikevel, etter jeg hadde snoka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå