Gjest Krinoline Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hei dere, er det vanlig å bli totalt utmattet av forelskelse? Jeg blir faktisk litt fysisk uvel etter å ha tilbragt tid med kjæresten min. Det er så intenst på flere måter når vi er sammen, og når vi ikke er sammen tenker jeg kun på ham. Selv om vi har det aldri så fint, og jeg får enormt mye bekreftelser, kommer det alltid usikkerhet i hodet mitt etter at vi har vært sammen. Jeg lurer på om dette har sammenheng med at jeg blir litt uvel og småkvalm i dagene etter at vi er sammen. Jeg blir så redd for å miste. Og dette gjør meg helt utrolig sliten. Det har vært slik i over 2 måneder. Er dette noe andre har erfart noen gang, eller har jeg merkelige reaksjoner på noe som bare skal være fint? Vi er godt voksne, slutten av 30-årene.
Gjest Xelle Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 ....aldri. Jeg blir aldri sliten og utmattet av aa vaere med en jeg er forelsket i. Syns det er mer motsatt, faar mer energi. Virker som du rett og slett stresser for mye.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har det også litt sånn. Tror det henger sammen med alder - lyst til å etablere meg. Jeg ser han ikke så ofte jeg skulle ønske og ikke de dagene jeg ønsker...men vi har det også utrolig fint og jeg får også mange bekreftelser når vi er sammen, men føler meg nok ikke helt trygg. Føler også at han holder mye skjult. Det er bare så vanskelig å vite om dette er mannen jeg bør vente på, eller om han bare leker..Kanskje en mann som virkelig er interessert i en ville vært litt mer pågående? Når man er i slutten av 30 årene føler man nok litt press..
Gjest lile Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, sånn er det for meg - uten tvil!! Etter jeg har hatt besøk av forelskelsen min i noen timer, må jeg rett å slett sende han hjem igjenn. Han går ut døra, jeg sovner på flekken og våkner 12-13 timer seinere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå