AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Emnetittelen sier det meste. Jeg syns det er helt feil at kjæresten min skal ta familiebilder med sin ekskone. Jeg og min eks kunne aldri gjort det. X har stiftet ny familie og han og jeg er ikke i familie mer selv om vi har et barn sammen. Det var datteren hans som fortalte det, så han vet ikke at jeg vet... Jeg vet ikke om jeg i det hele tatt skal si noe, men jeg liker det ikke:(
Piper Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Kanskje datteren vil ha et bilde av de sammen?
feuerstein Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg synes du er urimelig. Vil du nekte datteren hans å bli avbildet sammen med sine foreldre?
iskaffe Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Det høres jo ut som om det er for datterens skyld? Hun vil kanskje ha et bilde med henne, mamma og pappa sammen? Da synes jeg det er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg synes du er urimelig. Vil du nekte datteren hans å bli avbildet sammen med sine foreldre? TS her, kunne aldri tenkt meg å nekte det nei... Jenta er helt fantastisk.
Rosa Smurfen Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Emnetittelen sier det meste. Jeg syns det er helt feil at kjæresten min skal ta familiebilder med sin ekskone. Jeg og min eks kunne aldri gjort det. X har stiftet ny familie og han og jeg er ikke i familie mer selv om vi har et barn sammen. Det var datteren hans som fortalte det, så han vet ikke at jeg vet... Jeg vet ikke om jeg i det hele tatt skal si noe, men jeg liker det ikke:( Vil støtte deg her, vet ikkje akkurat om jeg synes du kan nekte han, selv og jeg FORSTÅR følelsen dette gir deg. Tror jeg hadde følt og kjent på følelsen dette gav meg men hadde nok virkelig latt være å si noe til neoen om den om du skjønner... Selv om jeg forstår deg og hadde fått samme følelsen selv, må jeg jo si at det er fantastisk for barnet og å høre at noen har et så bra samarbeid for barnets del...
Raviella Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Selv om de ikke er en familie lengre, så er jo foreldrene familien til jenta. At de skal ta et bilde sammen bør ikke bety noe som helst, men du burde være den første han fortalte det til..
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Det høres jo ut som om det er for datterens skyld? Hun vil kanskje ha et bilde med henne, mamma og pappa sammen? Da synes jeg det er helt greit. Ja, men kjæresten min har en sønn med en annen kvinne også, og han skulle også kanskje bli med... Jeg syns det bare ble litt rart da...
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 Det høres jo ut som om det er for datterens skyld? Hun vil kanskje ha et bilde med henne, mamma og pappa sammen? Da synes jeg det er helt greit. TS her: Ja, men kjæresten min har en sønn med en annen kvinne også, og han skulle også kanskje bli med... Jeg syns det bare ble litt rart da...
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #10 Skrevet 1. oktober 2010 Åh, jeg kjenner jeg blir irritert og oppgitt på dine vegne. Hva skal det bildet portrettere? Bokstavelig talt bare fjesene dems? For meg er bilder noe som skal vekke minner fra en tid, vi tar bilder hele tiden, jeg skjønner ikke hva slags sammenheng dette bildet skal settes i. Hvem foreslo dette? Når? Det føles helt unaturlig ut for meg, å bare stille med x`en og barnet i ett studio, ta bilder og så hva? Drar de hver sin vei? Spise sammen? Skal de komme sammen eller hver for seg? Hvis sammen, fra hvor? Når? For meg er perspektivet på bildet så lite at jeg ser virkelig ikke hensikten med dette muligens noe dyre oppmøte i dagens digital-alder hos en stilistisk fotograf. Jeg ser ikke settingen som farlig, den alene, men jeg ser heller ikke meningen med den, er det noe mer utenom denne episoden du reagerer på? Du kan jo ikke nekte dem, men det er mulig jeg hadde spurt om å få hente ham etterpå. Jeg finner det bizzart og til dels interessant å få observert. Jaja...
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Åh, jeg kjenner jeg blir irritert og oppgitt på dine vegne. Hva skal det bildet portrettere? Bokstavelig talt bare fjesene dems? For meg er bilder noe som skal vekke minner fra en tid, vi tar bilder hele tiden, jeg skjønner ikke hva slags sammenheng dette bildet skal settes i. Hvem foreslo dette? Når? Det føles helt unaturlig ut for meg, å bare stille med x`en og barnet i ett studio, ta bilder og så hva? Drar de hver sin vei? Spise sammen? Skal de komme sammen eller hver for seg? Hvis sammen, fra hvor? Når? For meg er perspektivet på bildet så lite at jeg ser virkelig ikke hensikten med dette muligens noe dyre oppmøte i dagens digital-alder hos en stilistisk fotograf. Jeg ser ikke settingen som farlig, den alene, men jeg ser heller ikke meningen med den, er det noe mer utenom denne episoden du reagerer på? Du kan jo ikke nekte dem, men det er mulig jeg hadde spurt om å få hente ham etterpå. Jeg finner det bizzart og til dels interessant å få observert. Jaja...
Bernardette Skrevet 1. oktober 2010 #12 Skrevet 1. oktober 2010 Åh, jeg kjenner jeg blir irritert og oppgitt på dine vegne. Hva skal det bildet portrettere? Bokstavelig talt bare fjesene dems? For meg er bilder noe som skal vekke minner fra en tid, vi tar bilder hele tiden, jeg skjønner ikke hva slags sammenheng dette bildet skal settes i. Hvem foreslo dette? Når? Det føles helt unaturlig ut for meg, å bare stille med x`en og barnet i ett studio, ta bilder og så hva? Drar de hver sin vei? Spise sammen? Skal de komme sammen eller hver for seg? Hvis sammen, fra hvor? Når? For meg er perspektivet på bildet så lite at jeg ser virkelig ikke hensikten med dette muligens noe dyre oppmøte i dagens digital-alder hos en stilistisk fotograf. Jeg ser ikke settingen som farlig, den alene, men jeg ser heller ikke meningen med den, er det noe mer utenom denne episoden du reagerer på? Du kan jo ikke nekte dem, men det er mulig jeg hadde spurt om å få hente ham etterpå. Jeg finner det bizzart og til dels interessant å få observert. Jaja... Jeg får helt gåsehud av å lese det du skriver. Er du vanligvis så kontrollfreak eller er dette bar en skikkelig dårlig da? Moren og faren vil alltid være foreldrene hennes, uansett hvem de får barn med siden. Skjerpings.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #13 Skrevet 1. oktober 2010 TS her: For å dra diskusjonen litt videre, om jeg hadde hatt barn med kjæresten, skulle det barnet også være med på bildet med ekskone og 2 halvsøsken?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #14 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg får helt gåsehud av å lese det du skriver. Er du vanligvis så kontrollfreak eller er dette bar en skikkelig dårlig da? Moren og faren vil alltid være foreldrene hennes, uansett hvem de får barn med siden. Skjerpings. Men i all verdens dager, har jeg sagt noe annet? Det hørets bare ut som en pussig situasjon å sette seg selv i og jeg tenkte over hvorfor sammen med TS og hvilke handlingsmuligheter j e g så. Vi er jo på ett diskusjonforum. Jaha...jaja...
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #15 Skrevet 1. oktober 2010 Dette er noe av det dummeste jeg har hørt ever! Skulle jeg og min ex-mann ta et familiebilde med barna våre når vi begge er etablerte i nye forhold?? Jeg tror rett og slett dere må fleipe!!? Ta hensyn,- hørt om det? For barnets skyld? Man valgte å skille seg, men man har da valgt å gå videre med en ny partner og stifte en familie med han/henne! Ta hensyn - kort og greit. Jeg ville ikke drømme om å ta et familiebilde av flere grunner. Jeg og min ex er ikke i samme familie lenger. Vi er foreldre til samme barnet, ja, men i det vi skilte oss så valgte vi dessverre en del ting som vil gå utover barna våre. At vi ikke lenger er en familie. Ergo - familiefoto!?? Not! Jeg ville heller ikke sagt at min mann skulle gjøre det med sin ex-kone. Kall meg hva dere vil, men det er rett og slett ikke aktuelt. Vi sitter faktisk å ler oss skakk av denne tråden begge to! Jeg skjønner deg, TS! Du er ikke det minste rar eller sær!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #16 Skrevet 1. oktober 2010 TS her: For å dra diskusjonen litt videre, om jeg hadde hatt barn med kjæresten, skulle det barnet også være med på bildet med ekskone og 2 halvsøsken? Hahaha, kan du tenke deg noe så søtt! Alle barna og alle konene og alle mennene samlet på et flott familiefoto! Hahahha. Verden er rar. Idag skal man liksom ta det så naturlig og ta hensyn til barna. Hallo! Når man skiller seg frarøver man barna en god del ting, - dessverre! Blant annet familifoto! PS! Ikke glem å ta med bikkja til ex-svigermor på det bildet også!
Bernardette Skrevet 1. oktober 2010 #17 Skrevet 1. oktober 2010 TS her: For å dra diskusjonen litt videre, om jeg hadde hatt barn med kjæresten, skulle det barnet også være med på bildet med ekskone og 2 halvsøsken? hmmm..nei? Dette er snakk om barnet med sine foreldre!?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #18 Skrevet 1. oktober 2010 hmmm..nei? Dette er snakk om barnet med sine foreldre!? Nei, det var snakk om 2 stykker barn og to forskjellie foreldre.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #19 Skrevet 1. oktober 2010 hmmm..nei? Dette er snakk om barnet med sine foreldre!? ts her: Det er snakk om en halvbror av datteren også, om det passer for han. Det vil si en ekskone med to barn av ulike mødre... Derfor jeg tenkte jeg skulle dra diskusjonen videre. for meg er det veldig rart, men jeg har forståelse for at du syns det er ok at kjæresten din hadde gjort det om dere hadde vært i samme situasjon. jeg kommer ikke til å nekte han, det har jeg ingen rett til, men mener jeg har lov til å fortelle han hva jeg føler rundt det.
Gjest m40 Skrevet 1. oktober 2010 #20 Skrevet 1. oktober 2010 Kan godt skjønne at det ikke føles noe bra. Men hvis jenta ønsker et bilde av seg, mor og far synes jeg man må være litt voksen. Ting skal ikke alltid være lett, og noen ganger må bare de voksene være de voksene og svelge litt ekstra på vegne av barna man har valgt å være involvert i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå