thm Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hei! Jeg har en hund på 8 måneder, han er stueren og har vært det i sikkert 3 måneder nå, men når vi er hos andre på besøk så tisser han alltid... sist var vi hos svigermoren min og da tisset han oppetter gardinene det er så jeg nesten ikke har lyst til å ha han med meg noen steder lengre og det er synd, for han er så glad i mennesker og elsker å møte andre... noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? han går tur før han kommer inn til de og gjør fra seg da, så det kan jo ikke være det at han bare må? blir takknemelig for alle forslag
Gjest Opus Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hannhunden min holdt på sånn. Tok et hånkle og bandt rundt tissen hans og festet det på oversiden av ryggen. Når han tisset, tisset han på seg selv. To prøveforsøk så sluttet han helt. Drar jeg til folk med hund han ikke har vært før, bruker jeg samme greia. Han prøver å pisse en gang kanskje, også skjønner han greia. Ei venninne bruker bleie på mini-hunden sin og funker like greit. Endret 1. oktober 2010 av Opus
thm Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2010 Tror eentlig ikke det, når han markerer ute så løfter han foten, men hos andre sitter han seg på huk og tisser.. De vi pleier å ta han med til har ikke noen dyr heller, hvis det har noe og si?
thm Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2010 Hannhunden min holdt på sånn. Tok et hånkle og bandt rundt tissen hans og festet det på oversiden av ryggen. Når han tisset, tisset han på seg selv. To prøveforsøk så sluttet han helt. Drar jeg til folk med hund han ikke har vært før, bruker jeg samme greia. Han prøver å pisse en gang kanskje, også skjønner han greia. Ei venninne bruker bleie på mini-hunden sin og funker like greit. Hørtes ikke så dumt ut det nei, må prøve det neste gang, selv om det kanskje ser litt dumt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå