AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har en søster som studerer i Køben, og lurer på om noen av dere vet om det kan lønne seg å sende pakken min fra LF til DK, for å slippe tull med moms og toll osv.? Vet man kan få tilbakebetalt noe, men det er jo litt stress, som jeg gjerne vil slippe. Eller må man betale alt sånt noe der også, er det noen som vet det?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Er ingen ekstra avgifter mellom EU land, med enkelte varer som unntak tror jeg. Alkohol og tobakk liksom.
tokidoki Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 LF til Danmark for å slippe moms går helt fint, men husk at det ikke går med Cheapsmells, Feelunique og andre nettbutikker som ligger på kanaløyene.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 LF til Danmark for å slippe moms går helt fint, men husk at det ikke går med Cheapsmells, Feelunique og andre nettbutikker som ligger på kanaløyene. Hvorfor ikke Feelunique? Tror kanskje det jeg skal ha blir billigere der.. Takk for svar! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå