Marie38 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg så at Lookfantastic hadde fått inn Naked paletten, jeg falt for fristelsen å kjøpte den med en gang. Var litt redd for at den skulle bli utsolgt, men den kostet endel over 200. Så da krysser jeg fingrene for at pakken ikke blir stoppet i tollen. Har der fått stoppet pakker i tollen på kjøp på over 200 kr?
Eske Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har til og med fått stoppet pakke på under 200 kroner, fordi teite LookFantastic bakte frakten inn i totalsummen. Fikk ordnet det på postkontoret da, men likevel, jeg ble litt negativt innstilt til LookFantastic etter det kjenner jeg...
RedFox81 Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Lookfantastic inkluderer frakt i prisen ja. Jeg sitter også her og vurderer hvordan kan man få den paletten til Norge og slippe toll samtidig. Med mva og fortollingsavgift kommer den til å koste over 400 kr
Gjest Vampen Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg så at Lookfantastic hadde fått inn Naked paletten, jeg falt for fristelsen å kjøpte den med en gang. Var litt redd for at den skulle bli utsolgt, men den kostet endel over 200. Så da krysser jeg fingrene for at pakken ikke blir stoppet i tollen. Har der fått stoppet pakker i tollen på kjøp på over 200 kr? Når pakkene koster over 200 kr, og butikken har skrevet verdien på pakken, så er det sjelden tollen ikke plukker det opp. Jeg har opplevd at tollen eller butikken har gjort feil, men det er såpass sjelden at det er unntaket, ikke regelen. Du må nok regne med mva og fortolling, så får du heller bli positivt overrasket om du slipper unna.
Marie38 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2010 Dette var jo desverre et impulskjøp, angrer desverre på det. Tror ikke den blir så veldig bra for meg som er over 30 år, blir nok for mye skimmer i farvene. Den blir vel til at jeg selger den når jeg får den i posten. Send gjerne mail om du er interessert.
Gjest Vampen Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Dette var jo desverre et impulskjøp, angrer desverre på det. Tror ikke den blir så veldig bra for meg som er over 30 år, blir nok for mye skimmer i farvene. Den blir vel til at jeg selger den når jeg får den i posten. Send gjerne mail om du er interessert. Hvis du ikke vet det, så har Heidi Øksendal startet forum på bloggen sin. Der er det et eget underforum for kjøp og salg, og jeg tror det er ganske mange der som har lyst på denne paletten. Det kan være lurt å legge den ut til salgs der. http://www.heidioksendal.com/
Marie38 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2010 Tusen takk, skal sjekke når den kommer i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå