Gå til innhold

Pupp hos Tannlegen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre en meg som har lagt merke til, (når man er hos Kvinnelig Tanlege) At man får Brystene deres klint mot fjeset når de henger over deg og styrer på? Bare noe jeg har lagt merke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en ganske overvektig tannlege da jeg var yngre som hadde enormt store pupper som man nærmest drukna i. Ganske ubehagelig.

Skrevet

Hadde en ganske overvektig tannlege da jeg var yngre som hadde enormt store pupper som man nærmest drukna i. Ganske ubehagelig.

Hehe, jeg også. Hun var beryktet. Kanskje vi gikk på samme skole?;)

Skrevet

haha. Er da bra det ikke bare er meg som legger merke til slikt, Prøver og okupere tankene mine på noe annet, Men helt siden en god venn av meg nevnte det, så har jeg ikke ungåt og legge merke til det.

Skrevet

Tannlegen min gjør da stadig det (hun er forøvrig slank, og med helt normalt store pupper).

Plager meg ikke i det hele tatt, men gleder meg ikke spesielt heller. Bortsett fra at jeg av og til tenker at "nå skulle jeg vært en 14 år gammel gutt, så hadde dette vært grisekult". ;)

• Liker 1
Skrevet

Neida, du er ikke den eneste som har opplevd det. Som irritabel, hormonell 13-åring skulle jeg til tannlegen for å få tannregulering (akkurat som om det ikke var ille nok i seg selv!!!), og tannlegen var ei svær dame på sikkert 100kg og gigantiske pupper. Kan ikke akkurat si at jeg gledet meg til å dra til tannlegen, BLÆH.

Skrevet

Det er ikke særlig stilig å få den halvdvaske mannlige tannlegens brysthår skrubbende mot panna heller. *grøss* Da foretrekker jeg pupper altså.

Skrevet

Det har jeg faktisk aldri opplevd, selv om at jeg nesten alltid går til kvinnelig tannleger :)

Skrevet

Jupp, Det opplevde jeg ofte hos min forrige tannlege!

Skrevet

Ja, det opplever jeg hver gang til min tannlege. Som heldigvis er ung og VELDIG pen. Tannlegeskrekken er forduftet! Mannen min trives også godt hos henne, sier han. :gjeiper:

Skrevet

Er det veldig plagsomt, kan en alltids skifte til en som passer for den enkelte. ;)

Skrevet

Tannlegen jeg hadde før hadde veeelig store pupper. Natrulige. Ikke noe særlig å få de most inni trynet nei.

Skrevet

Har opplevd begge deler, men skal en kvinnelig tannlege ha en god arbeidsstilling så må hun nesten lene seg inntil pasienten.

Skrevet

Tannlegen min gjør da stadig det (hun er forøvrig slank, og med helt normalt store pupper).

Plager meg ikke i det hele tatt, men gleder meg ikke spesielt heller. Bortsett fra at jeg av og til tenker at "nå skulle jeg vært en 14 år gammel gutt, så hadde dette vært grisekult". ;)

You are SO right!! Da jeg var en 14 år gammal gutt, var det denslags som gjorde frisørbesøkene tolererbare. Tannlegene i min barndom var utelukkende menn, men det blir vel litt av det samme.

Skrevet

Skulle ønske de kunne bruke en sportsbh eller noe for å temme de litt ja.

Skrevet

Personligt synest ikke jeg det er plagsomt, hehe. Men det kan vell variere fra person til person

Skrevet

Jeg har mannlig tannlege og har faktisk tenkt over at et er helt greit han er mann, så jeg slipper at det er pupper jeg får most i ansiktet.

Nå har jeg aldri opplevd det med pupper da, men jeg går ut i fra at jeg som kvinne kanskje ikke setter like stor pris på det som menn ville gjort.

Skrevet

Ja.Skjønner at det sikkert ikke er så kult vist du er en Dame. Nå sier jeg ikke at alle Menn liker det heller.Men tenker det blir vell litt som om en hårete mann hadde stått med brystkassen sin opp i trynet mitt, hadde ikke synest det var så stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...