Gå til innhold

Hjemmelagde kort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snekre sammen en liten kit for kortlaging som jeg skal gi bort i en gave, og tenkte å legge ved en bok full av inspirasjon og gode tips. Men google er ikke så interessert i å hjelpe meg, jeg finner ikke så mye av interesse. Er det noen her inne som har noen bra tips til bøker som tar for seg dette temaet?

Om noen har tips til hva jeg kan legge i kit'en så setter jeg stor pris på det også, men vedkommede som får gaven har en del verktøy som kniver, sakser, lim osv fra før av.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Jeg har ikke sett noen fine/gode bøker på emnet - det kommer jo så veldig an på hvilken stil man liker. Men jeg vil anbefale å gi bort et nytt eksemplar av bladet "Et trykk", som du får kjøpt på Narvesen. Det er veldig inspirerende, synes jeg! Ellers finner jeg mye inspirasjon på ulike blogger.

Jeg har også oppdaget hvor hendig det er med 6"x6" mønsterarkblokker, laget spesielt for kortlagere - i motsetning til de større 12x12, som er mer beregnet på de som scrapper. Slike mønsterarkhefter får du i hobby/scrappebutikker. Ellers får man aldri nok av stempler - gjerne med norsk tekst! Man trenger stempler for enhver anledning; vinter, jul, vår, sommer, høst, bryllup, bursdag, baby, dåp, gode venninner...

Skrevet

Det finnes ganske mye å få kjøpt i bokhandel. Men klikk deg inn på lagetkort.no der finner du nok en god del. Mener å huske at de selger idebøker/hefter til kortlaging. Lykke til.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...