Gå til innhold

Pro Gym - Anabole sterioder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 16 har nettopp begynt å trene på et trenings senter kalles Pro Gym. Nevnte dette for en venninne (som har en sønn som er litt eldre enn min), og hun sa at jeg måtte bytte treningssenter umiddelbart ettersom at sønnen min var dømt til å begynne å "bole" hvis han trener der. Hun sa at de eldre gutta som drev på med slikt, prøvde å få småguttene til å begynne på det så de tjener penger ved å selge og at Pro Gym var så og si bare bol.

Noen som har hørt om Pro Gym og som vet hvordan miljøet er der? Bør jeg bytte treningssenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pro Gym hvor? Har et i Molde.

Skrevet

Det gjalt vist de fleste Pro Gymmene. Spesielt i vestfold og omheng men også rundt Tr.heim.

Skrevet

Du kan jo bare prate med han å høre hva han tenker om boling og steorider. Det kan jo hende at han faktisk ikke ønsker å gjøre det selv om han trener der?

Kjenner flere som trener på typisk "bole-studioer", selv om de ikke bruker noe selv. Jeg har også trent på et slikt studioe bare fordi det faktisk er billigere enn f.eks Elixia og Sats. Dessuten liker jeg ikke Elexia pga fjortisfaktoren der. Alle sitter bare på appartene, trener 2 minutter, snakker i hundre-og-ørten minutter mens de opptar apparatene for deretter å bruke den igjen i 2 minutter. På de typisk "bole-studioene" trener dem faktisk, prater dem så gjør de det før treninga/mens de faktisk trener/etter treninga uten å lage kø for alle andre. De er også seriøse med treninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...