Gå til innhold

Speildører på soverommet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Da jeg flyttet inn i rekkehuset jeg bor i ,var det skyvedørs garderobe med speil i på soverommet For et mareritt... :oops: Jeg er IKKE interresert i å se meg selv i så mange posisjoner. Oppfordrer hermed alle som har planer om skyvedørs garderobe på soverommet ; ikke bruk speil hvis sengen er synlig fra skapet. Jeg har nå byttet dørene med eikedører som var i hallen ,og hallen er nå dobbel så stor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det var da ALVORLIG til oppfordring :o

Ser IKKE noe galt i å ha det på soverommet :wink:

Min mening det da... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skyvedørsgarderobe med speil på soverommet i flere år, jeg. Den dekket en hel vegg og jeg hadde aldri problemer med å se meg selv i dette enorme speilet om morgenen.

Faktisk savner jeg den stooore garderoben min noe vanvittig :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også speilgarderobe på soverommet. Fryktelig, spør du meg. For det første så er den i sotet glass *grøss* for det andre blir jeg skikkelig stressa av å sove ved siden av speilet.

Nei, neste oppussingsprosjekt blir å få vekk det forferdelige speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være enig i at skyvedørsgarderobe med speildører kanskje blir litt påtrengende i et soverom. Vi har skyvedørsgarderobe i bjørk og stål og er veldig fornøyd med den. Har heller et stort speil på veggen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skyvedører i speil på soverommet, i en en slags sotet utgave, det er dritstillig, rommet blir stort og fint og jeg kan titte på meg selv i helfigur hver gang jeg skal pynte meg. Praktisk og elegant.

Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dessverre ikke skyvedørsgarderobe...

men vi har et vanlig skap med speildører, og jeg liker det kjempegodt! Enig med Tex, praktisk og elegant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i min (vår) skyvedørsgarderobe med 2 speildører og 2 vanlige. Står ved fotenden av sengen og er slettes ikke veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært praktisk med speildører, både på soverommet og i gangen. Men jeg vil tro det hadde blidd litt voldsomt med bare speildører. Kanskje en med speil og resten vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært praktisk med speildører' date=' både på soverommet og i gangen. Men jeg vil tro det hadde blidd litt voldsomt med bare speildører. Kanskje en med speil og resten vanlig?[/quote']

Det kan jeg være enig i. Greit å ha ett speil i helfigur, men nå har vi ett på badet og i gangen, så det holder i grunn.

Dessuten syns jeg den sotede utgaven vi har i messingramme er skikkelig harry, og det er problematisk å speile seg ordentlig i den siden den er så mørk.

Nei, liker at soverom er "cleane" stilmessig, og for meg blir sotet speilgarderobe med messingkanter harry og rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skyvedører med speil på soverommet og det har da aldri plaget meg. Har utsikt fra senga også. Dvs. nå er det gutta som deler det rommet, men det var gubben og jeg som bodde der før, da han var til stede også.

Plaget meg ikke en drue. Jeg brukte det når jeg kledde meg, akkurat som jeg også gjør med det jeg har over badekaret, og det jeg har i entreen.

har da ikke noia for speilbildet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har speildører på skapene rett ovenfor sengen og takvindu over sengen (fungerer som speil når det er mørkt) :sjarmor:

Kunne ikke vært mer fornøyd.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...