Gå til innhold

Tenner menn på lange velstelte negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere?Har du lange negler og har du fått komentarer av menn for dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig svarer jeg aldri på sånne spørsmål, helt ærlig synes jeg det er ultrateit å gruble på sånt. Hvor stor er en ost, liksom?

Ja, noen sikler over lange røde negler.

Nei, de synes det er stygt, det skal være naturlig.

Ja, hvis det passer til dama ellers

Nei, med mindre hun bruker dem til å klø meg på ryggen

etc

etc

Hvordan mener du vi skal kunne svare på det?

Skrevet

Og unnskyld for den skarpe tonen, ikke ta det personlig.

Men hallo jenter! Ha lange negler fordi du liker det selv, eller la være. Og bruk shorts med strømpebukse om du liker det, drit i hva andre synes. RETT RYGGEN, JENTER!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Menn tenner på så mye rart. Tror ikke det spiller så stor rolle, så lenge de er velstelte og ser ordentlige ut.

Skrevet

Tror noen menn har litt angst for lange negler, f.eks hadde typen min et litt ublidt møte mellom lange negler og sine edlere deler for mange år siden.. Han får lettere panikk dersom lange negler nærmer seg igjen :P

Skrevet

Så enig så enig med Virreliten, hvis det får deg til å føle deg bra så for all del! Men dere jenter er noen ordentlige raringer :gjeiper: Bruke masse tid og penger på ting som vi gutta neppe legger merke til en gang og så er det bare å møte blikket og smile litt lurt til en fyr så blir han helt gele.. men det er det ingen jenter som gjør, herregud nei da kunne vi jo nesten begynt å tro at de var interessert i gutter jo..

Skrevet

Jeg har lange negler med lakk og opplever ofte å få komplimenter fra menn for dette. Mitt intrykk er at de ikke liker disse ekstremt lange "limepå neglene" ..men her finnes ingen fasit selvfølgelig ;)

Skrevet

Hvis du vil glede din mann, så må du nesten finne ut om *han* tenner på lange velstelte negler. Min kunne ikke brydd seg mindre. Tror han setter mer pris på at jeg kan bruke hendene og ta i et tak istedet for at jeg skal sitte på utstilling med negler som stikker ut 5mm med diamanter og fransk manikyr. Velstelte negler derimot tror jeg ikke noen har noe i mot.

Skrevet

Typen skiter i hvordan neglene mine ser ut så lenge han kan bli klødd på ryggen og at jeg ikke stinker ned huset med neglelakk og neglelakksfjerning. :sjenert:

Skrevet

Jeg tror de færreste menn tenner pålange negler, men det finnes nok de som synes det er pent med lange negler. Men å ha et tenningsmønster på lange negler, er nok en sjelden vare :ler: Tror faktisk de fleste menn bryr seg fint lite om neglene er lange elelr korte

Gjest Thefainter
Skrevet

Trenger ikek å være lange, bare de ser velstelte ut :)

Altfor lange negler blir egentlig litt ekkelt :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Er en moden mann som tenner enormt på lange negler. Kan få både hjertebank, sommerfugler i magen og skjelv i knærne av det. Kort sagt en fetisj. Men er klar over at jeg nok hører til en minoritet. For meg må de være over 5 mm. for at jeg skal kalle dem for fine, drømmeneglene er 1-2 cm utenfor fingertuppen. Lengde er viktigere enn farge, men klart en dristig rød, lilla eller sterk rosa farge setter en ekstra spiss på det. Men forstår at det virker "glorete" på mange, og passer vel best til spesielle anledninger. Vil avslutte med at jeg setter enormt pris på damer som tar seg bryet med å ha lange negler! Og jeg blir faktisk helt desperat etter å få gitt dem komplimenter for det, får jeg ikke anledning til det, så kan det faktisk plage meg!

post-37809-1287287401,7096_thumb.jpg

post-37809-1287287419,6809_thumb.jpg

post-37809-1287287431,7225_thumb.jpg

Skrevet

Tenner nok ikke på lange negler ( som de på bildene over) , da går jeg heller for litt kortere, velstelte negler ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...